«فکری» بدون سورپرایز در دربی؟

در دیداری معوقه از هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر که به تعبیر کنفدراسیون فوتبال آسیا مهم‌ترین دیدار هفته در قاره کهن می‌باشد، سرخابی‌های تهران در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی به مصاف هم می‌روند تا این بازی، همه بازی‌های این هفته را تحت الشعاع خود قرار دهد.

به گزارش رکنا، شرایط دو تیم در جدولی چندان به هم شبیه نیست و سرخ پوشان به منظور جبران فاصله امتیازی خود تا صدر جدول نیاز به پیروزی در دیدارهای معوقه خود دارند که این یکی از همان دیدارهاست.

شاگردان یحیی گل محمدی در پرسپولیس مدت زمان زیادی است پیروزی را تجربه نکرده و شاید این موضوع از نظر روحی هم بر آنها تاثیر منفی گذاشته باشد. این در حالی است که شاگردان محمود فکری در دو بازی آخر خود در لیگ پیروز شده‌اند. در نقطه مقابل پرسپولیس تنها تیم بدون شکست مسابقات است؛ اما آبی پوشان یک بار و در هفته دوم مقابل فولاد در اهواز طعم شکست را چشیده‌اند.

محمود فکری تیمش را با همه توان برای حضور در نخستین دربی عمرش به عنوان سرمربی آماده می‌کند و برای این منظور هیجان خاصی دارد. برای فکری مهم است تا در نخستین تجربه سرمربیگری‌اش در دربی پیروز باشد.

سرمربی آبی پوشان برای این بازی همه داشته‌هایش به جز یک جوان به اسم سبحان خاقانی را در اختیار دارد. حتی بخشش بابک مرادی باعث شد تا او امکان استفاده از این هافبک تکنیکی و «موفرفری» را هم در این بازی داشته باشد

فکری برای این بازی سورپرایز خاصی ندارد و تیمش را با همان سبک و سیاق بازی‌های گذشته به میدان می‌فرستد و قصد ندارد با دست زدن به یک حرکت جدید و عجیب، شانس پیروزی را از تیمش سلب کند. لذا امکان جابجایی در پست نفرات این تیم یا سیستمی که آنها قرار است در این بازی ارائه دهند نسبت به دیدارهای گذشته زیاد نیست. فکری با تجربه بالایی که در دوران بازیگری‌اش دارد به خوبی از شرایط این بازی مطلع است و از همین رو تیمش را نسبت به دیدارهای قبلی با تغییرات زیادی مواجه نخواهد کرد.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۵ امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 649736 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟