برونو فرناندز: افت پوگبا به دلیل ابتلا به کرونا بود

برونو فرناندز، ستاره منچستر یونایتد، معتقد است که استارت ضعیف پل پوگبا در این فصل، به دلیل مشکلات این بازیکن پس از نبرد با ویروس کرونا بوده است.

به گزارش رکنا، پوگبا و فرناندز دو عنصر کلیدی در سوم شدن منچستر یونایتد در فصل پیش در لیگ برتر و رسیدن شیاطین سرخ به نیمه نهایی FA Cup و لیگ اروپا بودند.

هر دو بازیکن در این فصل نیز در برنامه های اوله‌گنار سولسشر نقشی مهم داشتند، اما پوگبا در این ماه‌ها خود را تنها در نقش بازیکن ذخیره دیده است. در هفته های اخیر اما پوگبا به ترکیب 11 نفر اصلی منچستریونایتد بازگشته و نقش پررنگ تری در ترکیب این تیم ایفا می کند.

پل پوگبا در تابستان مبتلا به کرونا شد و فرناندز می گوید که تاثیری که ویروس بر هم تیمی اش داشته را به چشم دیده اما معتقد است که پوگبا دارد کم کم به فرم ایده آل خود باز می گردد.

برونو فرناندز در باره پوگبا گفت: "ما فصل پیش خیلی خوب با هم بازی کردیم و فصل را خوب به پایان بردیم. اما خب شروع این فصل برای پل سخت بود چرا که او مبتلا به کرونا شده بود.

ما می دانیم که این شوخی نیست و خیلی سخت است که پش از 15 روز قرنطینه و هیچ کاری نکردن، به بازی برگردی.

این واقعا برای پل سخت بود که آمادگی‌اش را به دست بیاورد، اما فکر می کنم که الان خیلی بهتر است و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده.

گلی که برابر وستهام زد به او اعتماد به نفس خیلی بیشتری داد. تیم به او نیاز دارد و او توانایی‌اش را دارد که به ما کمک کند."آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 649166 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟