روزبهانی: تمام ملی‌پوشان لیاقت کسب سهمیه المپیک دارند/ بوکس همیشه مظلوم بوده

به گزارش رکنا، احسان روزبهانی در خصوص بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی بوکس اظهار داشت: از سلطانی‌فر بابت حضور در اردوی تیم ملی تشکر می‌کنم، چون این کار‌ها باعث ایجاد انگیزه بین ملی‌پوشان می‌شود. بوکس ایران همیشه مظلوم بوده و نیاز به توجه ویژه مسئولین برای موفقیت در رقابت‌های پیش رو داریم.

وی افزود: در این اردو علاوه بر وزیر ورزش و جوانان، علی‌نژاد معاون ورزش قهرمانی هم حضور پیدا کرد و خداراشکر که الان مسئولان به این موضوع رسیده‌اند که بوکس چه قابلیت‌هایی دارد.

کاپیتان تیم ملی بوکس ادامه داد: من سال‌ها در کشور‌های مختلفی مثل آلمان و قزاقستان حضور داشته و در بهترین باشگاه‌ها تمرین کردم، اما به جرأت می‌گویم بوکسور‌های ایرانی از نظر انگیزه و جدیت در تمرینات بی‌نظیر هستند. تنها نکته‌ای که در این بین می‌تواند تاثیر مثبتی روی کار ما داشته باشد این است که دغدغه‌ای نداشته و با تمام وجود روی تمرینات تمرکز کنیم.

روزبهانی با اشاره به زحمات مسئولان فدراسیون برای مرتفع کردن نیاز‌های مالی ملی‌پوشان تصریح کرد: شرایط خوب است و اگر مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم چتر حمایتی خود را روی سر فدراسیون باز کنند اوضاع بهتر از این هم می‌شود. ما نیاز به برگزاری اردو‌های مشترک و تورنمنت‌های تدارکاتی داریم تا بتوانیم در پاریس نتایج خوبی کسب کنیم.

کاپیتان تیم ملی بوکس در پایان خاطرنشان کرد: اتحاد و همدلی بین ملی‌پوشان عالی است و هیچکس به فکر مسائل حاشیه‌ای نیست. امروز باید همه در کنار هم باشیم تا بتوانیم به اهداف خود برسیم. به نظر من تمام ملی‌پوشان لیاقت کسب سهمیه المپیک را دارند، اما باید با یک تدارک مناسب به رقابت‌های گزینشی المپیک برویم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 649126 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟