ممبینی: 8 روز بعد از عقد قرارداد ویلموتس آن را دیدم!

هدایت ممبینی که برای ثبت نام در انتخابات فدراسیون فوتبال در ساختمان فدراسیون حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران درباره اینکه برای ریاست ثبت نام می کند یا خیر، گفت: شرایط به شکلی شده که احساس می کنم در این دوره زمانی می توانم برای کارشناسی هیات رییسه ثبت نام کنم.

وی در پاسخ به این سوال که از تیم خاصی حمایت می کند یا خیر، عنوان کرد: من از تیم فوتبال حمایت می کنم!

به گزارش رکنا، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه گفته می شد امضاکنندگان قرارداد ویلموتس نمی توانند ثبت نام کنند، اما این اتفاق افتاده، گفت: فکر نمی کنم مشکلی باشد. طبق قوانین فیفا باید جریمه ویلموتس پرداخت شود. شما به عنوان یک فوتبالی باید از فوتبال حمایت کنید. شما کشورهای دیگر را ببینید که چه هزینه هایی برای فوتبالشان می کنند. خیلی از مربیان می آیند و هزینه دارند. حتی الان مربی 50 میلیون یورویی هم در دنیا داریم.

وی ادامه داد: همه می دانند این قرارداد در بلژیک بسته شد و ما هم هشت روز پس از انعقاد قرارداد آن را دیدیم. اگر اهمالی شده باشد، قانون کشور تشخیص می‌دهد. اگر کسی حتی یک دلار اهمال کرده باید 10 دلار از وی بگیرند.

ممبینی درباره اینکه مطلع شدن اعضای هیات رئیسه از انعقاد قرارداد هشت روز پس از این امر وعی تخلف محسوب می شود، توضیح داد: هیچ جای دنیا هیات رئیسه دنبال مربی نمی‌گردد بلکه طبق قوانین و اساسنامه فدراسیون فوتبال، امضای رئیس پای قرارداد معتبر است.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت طلب شرکت شستا گفت: در همه جای دنیا از کشورهای اطراف ایران تا کشورهای پیشرفته دولت به فوتبال کمک می‌کند اما اینکه یک فدراسیون برای جا به جایی پول از یک شرکت دولتی کمک بگیرد و این امر تا این اندازه سر وصدا درست کند، جایز نیست. فرقی ندارد رئیس فدراسیون چه کسی باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 649096 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟