اظهارات رحمان رضایی پس از شکست مقابل تراکتور

تراکتور امروز در نمایشی درخشان موفق شد با دو گل از سد ذوب آهن بگذرد.

به گزارش رکنا ، رحمان رضایی در نشست خبری پس از شکست مقابل تراکتور اظهار داشت:

“در نیمه اول سعی کردیم پرس از بالا کنیم. در جا به جا شدن تاخیر داشتیم مخصوصا در خط هافبک و پست هافبک دفاعی اما خیلی جاها توانستیم این کار را انجام بدهیم. موقعیت هایی به دست آوردیم اما نتوانستیم استفاده کنیم. در نیمه دوم سعی کردیم پرس را نگه داریم. بچه ها کار سختی داشتند چون ۷۰ یا ۹۰ دقیقه نمی‌توان پرس کرد.”

وی ادامه داد: “در نیمه دوم سعی کردیم به این شکل جلو برویم. در خیلی مواقع توانستیم ایجاد موقعیت و خطر کنیم تا اینکه روی سانتر به گل رسیدیم. متاسفانه روی خطایی که داشتیم غافلگیر شدیم. یارگیری و من تو من حریف را به خوبی انجام ندادیم. قبل و حین بازی و در طول تمرین این هفته تاکید زیادی داشتیم اما باز یارگیری را از دست دادیم. آن توپ نباید گل می شد. در مسئولیت دچار فراموشی شدیم که باعث شد گل دوم را بخوریم. قبل از این گل موقعیتی داشتیم که گلرشان هم بیرون بود اما متاسفانه نتوانستیم به گل برسیم.”

امیدواری رحمان رضایی از شرایط ذوب آهن

سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا این تیم می‌تواند به شرایط خوب برگردد، گفت:

“بله، این تیم می‌تواند کارهایی را انجام بدهد که تلاش‌های خودش را تکمیل کند. ولی اگر از موقعیت‌ها استفاده نکنیم آسیب می‌بینیم. باید در ضربات آخر بیشتر دقت کنیم. در بازی با پرسپولیس هم همین شرایط بود و در ضربات آخر تمرکز نداشتیم. امیدوارم این تیم برگردد و روال خوبش را در پیش بگیرد.”

رضایی در پاسخ به این سؤال که آیا به شرایط خطرناک ذوب‌آهن اشراف دارد، گفت: “بله، تا آخر فصل بازی‌های زیادی مانده، برنامه ما این است که کار، تلاش و تمرکزمان را بیشتر کنیم و بچه‌ها تیم را از این شرایط خارج کنند. در فوتبال همه چیز شدنی است.”

دلیل ناکامی‌های ذوب‌آهن چیست؟

وی در مورد اینکه دلیل ناکامی‌های ذوب‌آهن چیست و آیا ممکن است این تیم در مسیر تیم‌هایی مانند پاس، ملوان و ابومسلم قرار بگیرد، عنوان کرد: “همه دیدید که ناداوری زیاد بوده، به جرأت می‌گویم اگر اشتباهات مکرری که در بازی‌های ذوب‌آهن وجود داشت اتفاق نمی‌افتادند و اگر داوران عادی سوت می‌زدند، این تیم جزو ۲-۳ تیم اول جدول بود. این را بدون اغراق می‌گویم.”

سرمربی ذوب‌آهن گفت: “اما متأسفانه حق این تیم ضایع شد. فکر می‌کنم باشگاه باید روی این مسائل تمرکز و آنها را بیشتر رصد کند. باید بخواهند که داوران با تجربه را در بازی‌های ما بگذارند. شما ببینید داوران کم تجربه‌ای در بازی‌های ما بودند که نتوانستند عادی سوت بزنند و اشتباهات فاحشی داشتند. امیدوارم در بازی‌های بعدی داوران بهتری داشته باشیم.”

رضایی تصریح کرد: “امیدوارم بتوانیم در بازی‌هایی که در پیش داریم اشتباهات‌مان را در زمین کمتر و نتایج را حفظ کنیم تا تیم از این حالت خارج شود.”آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 648156 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟