مقصر جنجال های بازی پرحاشیه تبریز مشخص شد !

به گزارش رکنا، مربی موقت تیم فوتبال ماشین سازی می‌گوید تیمش در روزی که حتی یک موقعیت به نفت مسجد سلیمان نداده، بازنده بازی شده است.

سعید اخباری، سرمربی موقت ماشین سازی تبریز پس از شکست تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری حضور یافت.

حتی یک موقعیت به حریف ندادیم

بابت این باخت از هواداران ماشین سازی عذرخواهی می کنم. مقصر این باخت من هستم. در روزی که حتی یک موقعیت به حریف ندادیم و موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. روی تیم باید هم از نظر روانی و هم از نظر فنی باید کار کنیم. شرایطی به وجود آمد که اسیر حوادث فوتبال شدیم.

در حال خروج از شرایط بحرانی هستیم

ما تیمی بودیم که از در حال خروج از شرایط بحرانی هستیم. بعد از کار روی فاز دفاعی در حال پیشرفت در فاز تهاجمی هستیم. در بازی هایی که کار قفل می شود، ضربات ایستگاهی تعیین کننده هستند. البته ما روی این تاکتیک در طول هفته کار کرده بودیم.

سمت عمده این جنجال ها مربوط به رفتار داور بود

وقتی از روز گذشته تیم حریف علیه داوری بیانیه صادر کردند این جنجال شروع شد. هر بازی که برای داور انتخاب کردند با احترام پذیرفتیم. اعتراض من زمانی بود که بازیکن من از ناحیه سر آسیب دید و طبق قوانین باید بازی نگه داشته می شد همین گونه که در مورد مصدومیت بازیکن حریف از ناحیه سر هم من اعتراض کردم. این اتفاقات باعث شد که داور با استرس کار را دنبال کند و همین استرس باعث گرفته شدن کرنری شد که اشتباه بود و ما از روی همین کرنر گل خوردیم.

شروع کننده جنجال تیم نفت بود

شروع کننده جنجال تیم نفت بود و نمی دانم که هدف بازیکنان این تیم از فحش و جنجال ها چه بود. به غیر از آقای حسینی همه از روی نیمکت در حال اعتراض بودند. اولین برخورد اگر با رفتار درست داور مواجه می شد کار به اینجا نمی کشید. تیم ما در شرایط حساسی است و نباید برای چنین دیداری داور جوانی انتخاب کند که تحت تاثیر بیانیه تیم حریف چنین تصمیماتی بگیرد. قسمت عمده این جنجال ها مربوط به رفتار داور بود.

عدم پخش زنده بازی

من در جریان مساله پوشش بازی نیستم و نمی دانم که چه اتفاقی رخ داده است. من مسئولیت فنی تیم را دارم و سیاست های تصمیم گیری بر عهده باشگاه است و ما دوست داشتیم که اتفاقاتی رخ ندهد که چنین تصمیمی اتخاذ شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 644047 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟