سرمربی تیم فوتبال سایپا: جزو بهترین های ایران در فوتبال مالکانه هستیم

به گزارش رکنا، ابراهیم صادقی در نشست خبری آنلاین پیش از دیدار تیم فوتبال سایپا مقابل پیکان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: در ابتدا باید بگویم امیدوارم ویروس کرونا از بین برود و تماشاگران در ورزشگاه حاضر شوند. خوشبختانه تیم فوتبال سایپا در مسیر پیشرفت قرار دارد و مسیر درستی دارد. وقتی فوتبال خوبی بازی کنیم قطعاً نتایج بهتری کسب خواهیم کرد تنها کمی نیاز به صبوری است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا افزود: در دو دیدار خانگی مستحق پیروزی بودیم اما این نتایج رقم نخورد، اما فوتبال مالکانه بازی می‌کنیم، چیزی که فصل گذشته در آن ضعف داشتیم. اما امسال در این زمینه جزو بهترین‌ها هستیم. البته نقاط ضعفی هم داریم که روی آن کار می‌کنیم.

صادقی در خصوص بازی با پیکان تاکید کرد: پیکان تیمی تاکتیکی است و بازی نزدیک و درگیرانه داریم. امیدوارم بتوانیم فوتبال خوبی ارائه بدهیم و حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره کم گل زدن مهاجمان این تیم تصریح کرد: سعی کرده‌ایم روی این موضوع کار کنیم و ضعف خودمان را برطرف کنیم. در ۲۱ سال گذشته حساسیتی در بین مدیران سایپا برای بردن در دربی خودروسازان ندیدم اما مدیران پیکان همیشه حساس بودند سایپا ببرند. کسانی که در پیکان هستند، از دوستان ما هستند. مهدی تارتار همیشه فوتبال جوانمردانه‌ای ارائه کرده و از او به خاطر این موضوع تشکر می‌کنم. آنها فصل قبل با بازی خوبی که ارائه کردند، باعث شدند ما در لیگ بمانیم.

صادقی درباره اعتراضات به داوری در لیگ برتر خاطرنشان کرد: گاهی این اشتباهات تاثیرگذار است. الان VAR نداریم و اگر داشتیم نتایج واقعی‌تر بود و مربیان و تیم‌ها تمرین می‌کنند و امیدوار هستند با اشتباهات داوری نتایج از دست نرود. در بازی فینال لیگ قهرمانان هم دیدیم که دو پنالتی درست اعلام شد. به نظرم پرسپولیس چیزی از تیم حریف برای قهرمانی کم نداشت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 642916 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟