آسیا یک قهرمانی به پرسپولیس بدهکار است

به گزارش رکنا، محمود خوردبین درباره دیدار پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس بازی سختی خواهد داشت. تیم کره‌ای در بازی با تیم ژاپنی کیفیت خود را نشان داد اما پرسپولیس قهرمان چهار دوره اخیر ایران است و از تیمی نمی‌ترسد.

وی ادامه داد: پرسپولیس وضعیت و شرایط خوبی برای این بازی دارد، البته لغو دو بازی آخر کار را سخت کرده اما من به پرسپولیس و بازیکنان و کادر فنی آن ایمان دارم.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: فکر می‌کنم لیگ‌ قهرمانان‌ آسیا یک قهرمانی به پرسپولیس بدهکار است. ما 2 ، 3 سال پیش به فینال رسیدیم اما از کسب قهرمانی جا ماندیم. حالا وقت آن است پرسپولیس با این عنوان در آسیا برسد و اولین تیم ایرانی باشد که به قهرمانی در لیگ قهرمانان می رسد.

خوردبین درباره شرایط پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس نسبت به دوره گروهی و حذفی اول، چهار بازیکن را ندارد و این یعنی کار مشکل است. ضمن اینکه از این چهار بازیکن، سه بازیکن در خط هجومی و حمله تیم بودند، این کار را کمی برای ما سخت تر می کند.

وی عنوان کرد: مهدی عبدی و آرمان رمضانی می‌توانند برای پرسپولیس مفید باشند. باید به این دو بازیکن جوان و بقیه بازیکنان روحیه بدهیم تا آنها با همه توان خود مقابل اولسان به زمین بروند. مطمئن هستم همه بازیکنان با جان و دل به زمین می روند تا قهرمان آسیا شوند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در سالهای گذشته بارها ثابت کرده که از تیم بازی های بزرگ است. خیلی وقت ها شده بود که همه از شرایط و نتیجه پرسپولیس ناامید بودند اما پرسپولیس حریف خود را شکست داده، حالا هم مطمئن هستم که در بازی با اولسان اتفاقات خوبی رخ می دهد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 641417 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟