پنالتی‌زنان پرسپولیس برای فینال لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش رکنا، روز شنبه ۲۹ آذرماه جاری دیدار دو تیم پرسپولیس و اولسان کره‌جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا در حالی در ورزشگاه الجنوب قطر برگزار می‌شود که یکی از دو تیم باید برنده شود و جام بگیرد! این مسابقه مساوی ندارد و از میان پرسپولیس یا اولسان یکی در رقابت‌ها قهرمان شده و دیگری نایب‌قهرمان خواهد شد. یحیی گل‌محمدی و مربیان پرسپولیس که خاطره خوشی از ضربات پنالتی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر النصر دارند این بار هم نمی‌خواهند چیزی را به قضا و قدر بسپارند. پرسپولیسی‌ها درتمرینات اخیر خود در کشور قطر نیم‌نگاهی نیز به این موضوع داشته و تمرین پنالتی کرده‌اند تا یحیی گل‌محمدی نفرات برتر خود در این ضربات را بشناسد.

گفته می‌شود در صورتی که حین بازی ضربه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام شود همچون دیدار برگشت با التعاون عربستان، بشار رسن پشت توپ خواهد ایستاد. در دیدار با السد قطر نیز چنانچه سرنوشت بازی به ضربات پنالتی بکشد، باز بشار رسن اولین ضربه پنالتی تیمش را خواهد زد. گرچه بشار از لحاظ بدنی شاید توان ۱۲۰ دقیقه بازی کردن را نداشته باشد اما برای زدن ضربه پنالتی باید حفظ شود.

کنعانی‌زادگان پنالتی‌زن اول وقت‌های اضافی!

شنیدیم در کنار بشار رسن، سرمربی پرسپولیس محمدحسین کنعانی‌زادگان را نیز به عنوان پنالتی‌زن دوم تیمش معرفی کرده است. در صورتی که در بازی با اولسان، پرسپولیس صاحب ضربه پنالتی شده و بشار رسن تعویض شود یا آمادگی ایستادن پشت توپ را نداشته باشد کنعانی‌زادگان پنالتی تیمش را خواهد زد. همچنین گفته می‌شود کنعانی‌زادگان ملی‌پوش همچون بازی نیمه‌نهایی با النصر پنالتی‌زن اول تیمش در صورت تساوی در وقت‌های قانونی و اضافی خواهد بود.

سرلک، شجاعی و سیدجلال پنالتی‌زنان بعدی پرسپولیس

چنانچه بازی دو تیم پرسپولیس و اولسان در وقت‌های قانونی و اضافی به تساوی کشیده شود آنگاه میلاد سرلک، سیدجلال حسینی و علی شجاعی نیز پشت ضربات پنالتی خواهند ایستاد. البته سیامک نعمتی، امید عالیشاه، مهدی شیری و سعید آقایی نیز این آمادگی را خواهند داشت که در ضیافت پنالتی‌ها به پرسپولیس کمک کرده و همچون بازی نیمه‌نهایی در فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز نقش‌آفرینی کنند.

دست‌های ایمن حامد لک

شاید یکی از دلایلی که پرسپولیسی‌ها بدشان نمی‌آید بازی فینال با اولسان به ضربات پنالتی بکشد حضور حامد لک درون دروازه این تیم باشد. به تازگی توئیتر رسمی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ با انتشار آمار فوق‌العاده او به تمجید از دروازه‌بان پرسپولیس پرداخت و نوشت: «پرسپولیس با ایمن‌ترین دست‌ها در لیگ قهرمانان آسیا وارد فینال می‌شود.» حرفی که پربیراه هم نیست. حامد لک که دروازه‌بانی پنالتی‌گیر در فوتبال ایران شناخته می‌شود تاکنون در لیگ قهرمانان آسیا در ۷ بازی ۵ کلین‌شیت داشته و دو گل دریافت کرده است. او ۹/۸۸ درصد کلین‌شیت موفق در این مسابقات داشته است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 641000 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟