همه شایعات تغییرات در استقلال

به گزارش رکنا ، احمد مددی روز ۱۰ مهرماه به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شد. وی در آن زمان به دلیل شرایط بحرانی استقلال و اتفاقاتی که احمد سعادتمند رقم زده بود به عنوان سرپرست فعالیت خود را آغاز کرد تا در فرصتی مناسب هیات مدیره در مورد انتخاب مدیرعامل جدید استقلال جمع بندی کند.

در این مدت اعضای هیات مدیره استقلال نظری روی انتخاب احمد مددی به عنوان مدیرعامل نداشتند و بار‌ها و بار‌ها با تصمیمات وی مخالفت کردند. نمونه بارز آن تغییر در ریاست آکادمی باشگاه بود که اعضای هیات مدیره با آن مخالف بودند، اما سرپرست استقلال به هر شکل ممکن آن را عملی کرد.

با جدی شدن حضور مددی به عنوان مدیرعامل، هیات مدیره استقلال تصمیم گرفت با بررسی گزینه‌های مختلف شایعه قبلی در مورد انتخاب مددی را خنثی کند و حتی مهدی عبدیان در چند نوبت علیه وی موضع گیری کرد. با این وجود حالا شایعه شده تغییرات در راه است و احتمالا هادی زبده شیرکوهی از هیات مدیره آبی پوشان جدا می‌شود و به جای وی حمیدرضا آصفی عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گزینه جدید برای حضور در جمع مدیران این باشگاه است.

البته نکته عجیب در مورد آصفی مخالفت وی با بحث خصوصی سازی ۲ باشگاه است که اتفاقات وزارت ورزش روی آن تاکید جدی دارد. وی چندی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد «نسبت به خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس خوش بین نیستم و این موضوع فقط یک شوخی است».

در حال حاضر خلیل زاده به عنوان رئیس هیات مدیره، حجت نظری، هادی زبده شیرکوهی و مهدی عبدیان نفرات هیات مدیره استقلال هستند که البته در این مدت چند بار شایعه جدایی عبدیان به خاطر اختلاف با مددی از استقلال مطرح شد، اما این موضوع رنگ واقعیت به خود نگرفت. با این شرایط ممکن است مددی به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل استقلال انتخاب و آصفی هم به عنوان عضو جدید به بدنه مدیریتی این باشگاه اضافه شود.

باید دید همه این شایعاتِ اختلاف مدیران استقلال با احمد مددی در نهایت منجر به مدیرعاملی وی در این باشگاه می‌شود یا اینکه سرپرست موقت استقلال جای سعادتمند را به صورت دائمی در اختیار خواهد گرفت؟آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 638390 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟