بهره برداری از ۹۰۰۰ متر فضای ورزشی جدید در دانشگاه‌ها

به گزارش رکنا و به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان ، مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان در آغاز این مراسم با تبریک روز دانشجو و گرامیداشت شهدای 16 آذر گفت: دانشجویان در طول تاریخ به مسائل جامعه حساس بوده و احساس مسئولیت اجتماعی کرده‌اند و امروز هم در همین راستا می‌کوشند این رسالت را دنبال نمایند.

وی افزود: زندگی دانشجویی علاوه بر آموزش و پژوهش و برنامه‌های فرهنگی با ورزش و شور و نشاط نیز همراه است و اقدامات سازمان امور دانشجویان در بخش تربیت بدنی برای غنای همین بخش است.

رئیس سازمان امور دانشجویان با تاکید بر اهمیت سلامتی و تندرستی دانشجویان برای مسئولان گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم توجه زیادی به ورزش دانشجویی صورت گرفت و بویژه در دولت دوازدهم افتتاح فضاهای ورزشی شتاب گرفت.

وی با اشاره به اینکه در آیین امروز بهره برداری از 9000 متر مربع فضای ورزشی آغاز می‌شود، گفت: از هفته دولت تاکنون 40 هزار متر مربع فضای ورزشی در دانشگاه‌ها افتتاح شده است و در دهه فجر نیز از پروژه‌های دیگری بهره برداری خواهد شد.

در این آیین، فضاهای ورزشی از قبیل زمین چمن مصنوعی و کفپوش زمین روباز ورزشی در دانشگاه‌های فردوسی مشهد، صنعتی شاهرود، شیراز، مراغه، علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، فنی و حرفه ای بیرجند، تربیت بدنی صفا دشت و دریانوردی و علوم دریایی چابهار مورد افتتاح قرار گرفتند.

در این آیین مجازی، علم، معاون دانشجویان داخل، مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان، علیزاده، مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان حضور داشتند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 636997 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟