آخرین بازی پرسپولیس قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

پرسپولیس پیش از فینال لیگ قهرمانان، احتمالا برابر ذوب آهن در لیگ برتر حاضر شود.

به گزارش رکنا ، بعد از انجام چهار بازی و دستیابی به ۸ امتیاز، در شرایطی که شاگردان یحیی گل محمدی و فاضلی خود را مهیای دیدار پنجم در قائمشهر می‌کردند، بازی با نساجی مازندران لغو شد.

اکنون با لغو این بازی و حضور پرسپولیس در قرنطینه، به نظر می‌رسد تنها بازی پیش از ترک ایران و حضور در دوحه برای انجام دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، بازی با ذوب آهن باشد. دیداری که در استادیوم آزادی و به میزبانی پرسپولیس به انجام خواهد رسید و این در حالیست که البته صحبت‌هایی درباره کرونا در اردوی ذوبی‌ها نیز به گوش می‌رسد که شاید منجر به لغو این بازی شود.

با این حال یحیی گل محمدی که پیش از این نیز مدعی شده بود فینال لیگ قهرمانان آسیا در اولویت او برای فصل جاری قرار دارد و به همین منظور نیز طی دیدارهای اخیر از بازیکنانی که قادر به همراهی سرخپوشان در این بازی هستند سود برده بود، باید دید برای این بازی چه برنامه‌ای خواهد داشت.

دغدغه یحیی گل محمدی برای فینال آسیا

سرمربی سرخ‌ها که در فاصله دو هفته مانده به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، نمی‌خواهد تیمش از شرایط بازی‌ خارج شود، در صورت برگزاری دیدار برابر ذوب آهن نیز به دنبال دستیابی به هدف خود خواهد بود.

دستیابی به سه امتیاز در این بازی و حضور در جمع مدعیان پیش از دیدار فینال می‌تواند انگیزه مضاعفی برای پرسپولیس محسوب شود تا در جدال با ذوب آهن به دنبال برد باشد. از سویی دیگر نیز ذوب آهن بعد از شکست هفته گذشته مقابل نفت آبادان و شرایطی که بعد از ابتلای چند بازیکن این تیم به کرونا پشت سر می‌گذارد، نمی‌خواهد از این امتیاز به سادگی بگذرد.

با این شرایط باید دید یحیی و شاگردانش در فاصله دو هفته مانده به فینال لیگ قهرمانان آسیا، چه برنامه‌ای برای این دیدار خواهند داشت و آیا این بازی لغو خواهد شد یا با انجام آن یک آماده سازی مناسب برای سرخپوشان پیش از دیدار فینال محسوب می‌شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 636436 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟