سولسشایر: باید در نیمه دوم کار PSG‌ را یکسره می‌کردیم

به گزارش رکنا ، اولگنار سولسشایر پس از باخت 3 بر یک منچستریونایتد مقابل پاری‌سن‌ژرمن در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که باعث سقوط شیاطن سرخ به رده دوم جدول شد و کار آنها را برای صعود به مرحله بعدی سخت کرد (یونایتد در هفته پایانی رقابت‌ها در خانه لایپزیگ باید امتیاز بگیرد) گفت: ما باید در نیمه دوم بازی کار حریف را یکسره می‌کردیم. بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم که حقش بود در حضور تماشاگران برگزار شود. با فوتبال هجومی که دو تیم ارائه می‌کردند حدس می‌زدیم که این بازی پرگل از آب درآید و من فکر نمی‌کنم که هیچ‌کس از تماشای این بازی مأیوس شده باشد. همیشه می‌توان درباره اینکه چه تیمی تملک توپ داشت و بر بازی مسلط بود صحبت کرد اما در نهایت تیمی برنده می‌شود که مقابل دروازه حریف بهتر کار کرده باشد. ما باید در اواسط نیمه دوم گل بعدی را می‌زدیم و کار حریف را تمام می‌کردیم. در بازی‌های بزرگی تیمی موفق می‌شود که در لحظات حساس قدر موقعیت‌هایش را بداند.

سولسشایر با اشاره به 10 نفره شدن تیمش از دقیقه 70 بعد از اخراج فرد ادامه داد: به نظرم او در همان نیمه اول هم خوش شانس بود که اخراج نشد (به خاطر ضربه‌ای که با سر به بازیکن حریف زد) اما تا زمانی که در زمین بود خیلی خوب بازی کرد. بین دو نیمه به او گفتم که باید خونسردی‌اش را حفظ کند و همین کار را هم کرد. به نظرم در صحنه کارت زرد دومی که گرفت او حتی مرتکب خطا هم نشد.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ درباره شانس صعود تیمش به مرحله بعدی هم اظهار داشت: سرنوشت صعود هنوز در دستان خودمان است. اگر در خانه لایپزیگ پیروز شویم، صعود می‌کنیم. ما می‌‌خواهیم در لیگ قهرمانان بمانیم پس هفته آینده باید عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم. ناراحت کننده است که امشب شانس صعود را از دست دادیم. ما خوب بازی کردیم کلی هم موقعیت داشتیم اما اوضاع طوری که می‌خواستیم پیش نرفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 635482 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟