بررسی های لازم برای معرفی بازیکن شایسته فوتبال

به گزارش رکنا ، سرمربى تیم ملى فوتبال جوانان که در روزهاى گذشته با کلیه مربیان تیم هاى باشگاهى گفت و گو کرده بر ضرورت توجه به تمامى بازیکنان شایسته این رده سنى تاکید کرد.

داوود مهابادى با بیان این موضوع اظهار داشت: خوشبختانه در روزهاى گذشته با مربیان مختلف باشگاهها در لیگ برتر و حتى لیگ دسته اول گفت و گو کردیم و از آنها درخواست کردیم تمامى نفرات مستعد و توانمند این رده سنى را به ما معرفى کنند.

وی افزود: من پیش از این با آقاى پورموسوى سرمربى سابق تیم ملى جوانان هم صحبت کردم و از زحماتش تشکر کردم. خوشبختانه مربیان قبلى تیم ملى جوانان استعدادیابى خوبى انجام داده و نفرات شایسته اى را انتخاب کرده اند. تلاش ما هم این است که استخوان بندى این تیم حفظ شود اما از طرفى هیچ بازیکن شایسته اى را هم نادیده نمى‌گیریم.

تیم جوانان ظرفیت بسیار خوبى دارد

مهابادى اضافه کرد: تیم جوانان ظرفیت بسیار خوبى دارد و بخش زیادى از ترکیب نفرات تیم مشخص شده اما در چند پست مى توانیم این تیم را تقویت کنیم و با تعامل باشگاه‌ها مى خواهیم هیچ بازیکن شایسته اى از چشم کادر فنى دور نماند.

سرمربى تیم ملى جوانان پیرامون روند آماده سازى و برنامه‌هاى این تیم گفت: با همکارى و تلاش مسئولین فدراسیون به دنبال برگزارى بازى هاى تدارکاتى همچنین اردوهاى مناسب در فرصت باقیمانده هستیم و البته سعى مى کنیم با رعایت کامل پروتکل هاى بهداشتى با شرایط مناسب براى حضور در مسابقات آماده شویم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 634703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟