استقلال با چه ترکیبی مقابل ماشین سازی تبریز ظاهر می شود؟

به گزارش رکنا، در چارچوب مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف ماشین سازی تبریز خواهد رفت. تیم ماشین سازی هفته گذشته با نتیجه یک بر صفر ذوب آهن اصفهان را از پیش رو برداشت و به سه امتیاز دست پیدا کرد.

برخلاف ماشین سازی، حریف امروز شاگردان وحید بیاتلو در هفته دوم نتیجه را واگذار کرد و اتفاقات گوناگونی هم برای آنها رقم خورده است. تیم تحت هدایت محمود فکری مقابل فولاد خوزستان با نتیجه دو بر یک شکست را پذیرفت و حواشی پیرامون این مسابقه تا همین روز گذشته هم ادامه داشت.

از ماجرای تعویض نشدن محمد دانشگر، عکاس باشگاه فولاد، بحث شیخ دیاباته و محمود فکری تا بیانیه نویسی باشگاه‌ها و در نهایت همین مجادله سعید آذری و احمد مددی در برنامه فوتبال برتر همگی زمینه‌ای شدند تا استقلال برای هفته سوم عزم جدی‌تری داشته باشد.

پس از اینکه مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی از استقلال شکست خورد پیش بینی می‌شد که این تیم بدون نقص بخواهد فصل را آغاز کند اما شکست مقابل فولاد خوزستان به فکری نشان داد که در همین ابتدای راه باید امتحانات متعددی را پشت سر بگذارد.

استقلال برای بازی گذشته سیاوش یزدانی، احمد موسوی و همینطوری محمد نادری را در اختیار نداشت اما با پایان مهلت قرنطینه خانگی موسوی و نادری اکنون این فرشید اسماعیلی است که به دلیل آسیب دیدگی همانند یزدانی نمی‌تواند تیمش را برای بازی امروز همراهی کند. به نظر می‌رسید محمود فکری برای این بازی تنها محروم آبی پوشان باشد که هنوز ماجرای احضار او به کمیته انضباطی مشخص نشده و می‌تواند تیمش را همراهی کند تا آنها غایبی به دلیل محرومیت انضباطی نداشته باشند.

فرصت خوب برای فکری پس از شکست مقابل فولاد در خوزستان

شکست مقابل فولاد در خوزستان برای فکری همانگونه که خودش گفته فرصت خوبی شد تا بسیاری از موارد را بررسی کرده و به نتیجه برسد. او با کنار هم گذاشتن چالش‌هایی که در جریان و پس از بازی هفته دوم تجربه کرد امروز مطمئنا تیم متفاوتی را روانه میدان خواهد کرد.

درون دروازه استقلال تمامی احتمالات به این سمت می‌رود که بالاخره ماشین سازی فرصت استفاده از محمد رشید مظاهری است. او برای ثبت قرارداد با استقلال پروسه طولانی را پشت سر گذاشت و در دو بازی گذشته هم نیمکت نشین بود؛ احتمال حضور او به عنوان جانشین سیدحسین حسینی در دروازه بالاست.

در خط دفاعی با وجود مصدومیت جزئی دانشگر و غیبت یزدانی اینطور به نظر می‌رسد که عارف غلامی و محمد حسین مرادمند زوج قلب خط دفاعی باشند و همینطور هروویه میلیچ و وریا غفوری هم به عنوان گوش چپ و راست حصور داشته باشند که در مورد این دو بازیکن هم احتمال دارد با محمد نادری و احمد موسوی جایگزین شوند البته این دو به تازگی از ویروس کرونا رهایی یافته و آمادگی کاملی ندارند.

فرشید باقری در بازی امروز حاضر می شود؟

در خط میانی به طور حتمی فرشید باقری فعلا جایی در ترکیب اصلی نخواهد داشت. او پس از بازی حتی خواستار رضایتنامه و جدایی شده و فعلا تمرکز کافی برای بازی ندارد و از این رو کادرفنی او را فعلا نیمکت نشین خواهند کرد. بنابراین مهدی مهدی پور بهترین گزینه برای جانشینی این بازیکن در خط میانی است تا در کنار مسعود ریگی به عنوان هافبک پرتلاش آبی‌ها حضور داشته باشد. برای دو هافبک کناری فکری روی آرش رضاوند و داریوش شجاعیان حساب باز می‌کند. شجاعیان پی از رهایی از مصدومیت حالا گزینه مناسبی برای حضور به جای اسماعیلی مصدوم است.

در خط حمله، شیخ دیاباته که مقابل فولاد هم آماده حضور در میدان بود به احتمال جایگزین امیرارسلان مطهری شود تا در کنار مهدی قایدی زوج خط حمله را تشکیل بدهند. این دو مهاجم فصل پیش در کنار هم روی هم رفته ۲۵ گل تنها در لیگ برتر به ثمر رسانده بودند و مطمئنا شانس اول گلزنی تیم‌شان در بازی حساس برابر ماشین سازی برای جبران نتیجه بازی پیشین هستند.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل ماشین سازی تبریز به شرح زیر است:

محمد رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، هروویه میلیچ، وریا غفوری، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، داریوش شجاعیان، مهدی قایدی و شیخ دیاباتهآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 632260 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟