بزرگترین هدف تراکتور و سپاهان

به گزارش رکنا، هفته دوم لیگ برتر امروز (پنج‌شنبه) با سه دیدار آغاز می‌شود که نساجی مازندران، سپاهان و نفت مسجدسلیمان میزبان حریف‌های‌شان هستند.

نساجی مازندران – تراکتور، ساعت ۱۶:۱۰، ورزشگاه شهید وطنی

در اولین و مهم‌ترین بازی هفته دوم، صدرنشین لیگ برتر میزبان تراکتور است. نساجی که هفته اول توانست با برد مقتدرانه ۳ بر صفر برابر آلومینیوم اراک، صدرنشین هفته نخست لقب بگیرد، در ورزشگاه شهید وطنی میزبان تراکتوری است که در هفته‌ اخیر، حواشی را پشت سر گذاشت. شاگردان منصوریان که هفته اول در خانه مقابل نفت مسجدسلیمان با نتیجه بدون گل متوقف شدند، به تازگی با استعفای مدیرعامل خود روبه‌رو شدند تا فعلا تکلیف مدیریت این تیم مشخص نباشد. هم‌چنین انتشار مبلغ قرارداد بعضی از بازیکنان این تیم از جمله سعید واسعی باعث شد تا تمرکز تراکتوری‌ها برای دیدار با نساجی کم‌تر از قبل باشد.

سپاهان – آلومینیوم اراک، ساعت ۱۶:۲۰، ورزشگاه نقش جهان

تقابل سپاهان و آلومینیوم در هفته دوم لیگ برتر، دوئل هم‌بازیان سابق در قامت سرمربی است. رسول خطیبی و محرم نویدکیا که همین چند سال قبل در قامت بازیکن سپاهان با یکدیگر هم‌تیمی بودند، حالا باید با تفکرات تاکتیکی یکدیگر بجنگند تا باخت سنگین هفته اول را جبران کنند. آلومینیوم در دیداری که خطیبی را به علت محرومیت روی نیمکت نداشت، با ۳ گل مغلوب نساجی شد و سپاهان در خانه گل‌گهر سیرجان، با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شد تا در رده چهاردهم جدول شانزده تیمی این مسابقات قرار بگیرد. هر دو تیم به ۳ امتیاز این دیدار نیاز دهرند زیرا که سپاهانی‌ها نمی‌خواهند از کورس بالای جدول عقب بمانند و آلومینیوم هم نمی‌خواهد از همین ابتدا به قعرنشین بودن عادت کند.

نفت مسحدسلیمان – سایپا، ساعت ۱۶:۳۵، ورزشگاه شهید بهنام محمدی

دو تیمی که لیگ برتر را با نتیجه بدون گل آغاز کردند، باید در دومین دیدار خود برابر هم صف‌آرایی کنند. نفت مسجدسلیمان پس از متوقف کردن تراکتور در تبریز، باید تحت هدایت مجتبی حسینی میزبان نارنجی‌پوشان باشد. سایپا نیز در هفته اول مقابل تیم پرسپولیس به تساوی صفر بر صفر رسید تا فعلا شرایط برابری را با میزبان خود در جدول رده‌بندی داشته باشد.

 

کدخبر: 629285 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟