شکایت النصر رد می‌شود؟ + عکس

به گزارش رکنا ، یکی از مباحث اصلی رسانه‌های ایران و عربستان در دو روز گذشته، شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس بعد از حذف در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بوده است.

النصر به بهانه محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات، نسبت به خریدهای جدید پرسپولیس و بازی کردن آنها در لیگ قهرمانان اعتراض کرده و شکایتش را روز گذشته با مدارک و مستندات به AFC تحویل داد.

سایت فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا از باشگاه پرسپولیس خواسته است که مدارک و مستنداتش را در دفاع از شکایت النصر تا روز پنجشنبه ارسال کند.

توییت خبرنگار عربی درباره پرسپولیس

هر چند گفته می‌شود رسیدگی به این پرونده چند روزی زمان می‌برد اما امروز «احمد العجلان» خبرنگار ورزشی عربستان در صفحه شخصی خود به نقل از منابع آگاه خبر داد که حضور بازیکنان جدید پرسپولیس در آسیا قانونی بوده بنابراین شکایت باشگاه النصر در AFC رد می‌شود.

همچنین توئیتر «سعودی اسکای اسپورت» این خبر را به نقل از العجلان منتشر کرده است تا به این ترتیب امیدهای واهی النصر برای حذف کردن پرسپولیس از فینال آسیا نقش بر آب شود.

البته باتوجه به اینکه AFC امروز از باشگاه پرسپولیس درخواست مدارک کرده است، احتمال می‌رود رأی نهایی تا چند روز دیگر به صورت رسمی اعلام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 613853 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟