نوبخت: دولت از ورزش ملی حمایت می‌کند

به گزارش رکنا ، «محمدباقر نوبخت» امروز- شنبه - در آیین رونمایی از پنج سردیس مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک در تالار مشاهیر ورزش کشور اظهار داشت: حضور در موزه و تکریم ورزشکاران بزرگ ایران از این منظر برای من قابل تامل بود که آنان در میادین ورزشی با عنصر مقاومت در برابر رقیب موفق شوند.

معاون رییس جمهوری ادامه داد: ورزشکاران برای کشور مدال مقاومت کسب کرده‌اند که گاه به صورت فردی و گاه به صورت جمعی در میدان رقابت حاصل شده است.

وی خاطرنشان کرد: مسوولیت پشتیبانی مالی کشوری را بر عهده دارم که ملت آن در ۴۰ سال گذشته و سه سال اخیر در مصاف همه‌جانبه با بدخواهان قرار گرفته است و دشمنانش از تمام تلاش خود برای بستن تنفس کشور استفاده کرده‌اند اما ملت ایران هم برابر دشمنان مقاومت کرد که این نماد بزرگی است.

چرخ توسعه همچنان می‌چرخد

معاون رییس‌جمهوری گفت: با همه مشکلاتی که دشمن فراهم کرد اما چرخ توسعه همچنان می‌چرخد.

نوبخت تاکید کرد: روی حمایت دولت نسبت به ورزش ملی حساب کنید. اگر المپیک برگزار شود دولت حمایت خود را از ورزش ادامه می‌دهد.

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: روزهای سختی داریم. کشوری که در گذشته ١٢٠ میلیارد دلار درآمد ارزی داشت امروز با چند میلیارد دلار باید اداره شود. این ملت یک بار در عرصه جنگ پیروز شد و امروز باید در جنگ اقتصادی مقاومت کنند. کدام بانک است که آمادگی داشته باشد با ما مبادله کند و نترسد؟

معاون رییس‌جمهوری اظهار داشت: با وجود همه این مشکلات و کاستی‌ها، دولت تلاش می‌کند پرداختی‌ها را بدون وقفه انجام دهد. دیروز ٢ هزار و ٧٠٠میلیارد وام‌های معیشتی و قبل از آن پرداخت حقوق و دستمزد و یارانه سر وقت انجام شد. آنچه نسبت به حمایت دولت از ورزش بیان شد، هوشمندانه است.

برگزاری آیین رونمایی از ۵ سردیس مدال‌آور المپیک ایران

آیین رونمایی از ۵ سردیس مدال‌آور المپیک ایران امروز با حضور «محمدباقر نوبخت» معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، «سیدرضا صالحی‌امیری» رییس کمیته ملی‌المپیک، «مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان و معاونان این وزارتخانه و روسای فدراسیون‌های ورزشی در تالار مشاهیر ورزش کشور در کمیته ملی المپیک برگزار شد.

پیش از این با افتتاح تالار مشاهیر ورزش کشور در سوم تیرماه امسال همزمان از ۶ سردیس مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک در محل موزه ملی ورزش رونمایی شد.

تاکنون ١١ سردیس نام آوران ورزش ایران در ادوار المپیک در تالار مشاهیر موزه ملی ورزش جانمایی شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 612319 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟