نامجومطلق: استقلال فقط 3 ستاره تاثیرگذار ندارد

به گزارش رکنا ، مجید نامجومطلق در نشست خبری قبل از بازی با پاختاکور در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور یافت و صحبت هایی را انجام داد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

رفته رفته شرایط‌مان بهتر می‌شود

یک بازی بسیار حساس با پاختاکور داریم. این تیم را آنالیز کرده‌ایم و از نقاط ضعف و قوت آنها استفاده خواهیم کردم و امیدوارم یک بازی خوب را فردا به نمایش بگذاریم. ما هر 3 روز یک بار بازی‌های‌مان را برگزار می‌کنیم و ما رفته رفته تیم‌مان در شرایط بازی قرار می‌‌گیرد و وضعیت تیم‌مان بهتر می‌شود. در نیمه دوم بازی با الشرطه خوب بازی کردیم و شرایط‌مان بهتر شد و در بازی با الاهلی هم فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم و امیدوارم این روند تداوم داشته باشد.

امیدوارم مصدومان به پاختاکور برسند

فردا ما وارد مرحله بعدی مسابقات می‌شویم و این بازی باید یک برنده داشته باشد. ما یکی، دو مصدوم داریم که امیدوار هستیم به مسابقه فردا برسند.

نامجومطلق

فشردگی بازی‌ها ، نفرات راخسته کرده است

فشردگی بازی‌ها باعث شده تا کمی خستگی در بین بازیکنان وجود داشته باشد. طی دو روز گذشته سعی کردیم در بحث ریکاوری نفرات کار کنیم و آنها را از نظر روحی و روانی بالا ببریم. فیلم و آنالیز هم به آنها نشان دادیم تا تاکتیک ها را به بچه ها بگوییم.

الوحده انصراف نمی‌داد،‌سرگروه می‌شدیم

اینکه ما کمتر از پاختاکور بازی کردیم هم جنبه مثبت دارد و هم جنبه منفی. جنبه مثبتش این است که ما کمتر بازی کردیم و از نظر بدنی وضعیت بهتری داشتیم. اما نکته منفی اش این است که از نظر شرایط بازی دور بودیم و ما تازه داریم در شرایط مسابقه قرار می‌گیریم. از سوی دیگر من فکر می‌کنم اگر الوحده انصراف نمی‌داد، بازی های بیشتری داشتیم و شانس خوبی برای سرگروه شدن پیدا می‌کردیم تا در مرحله بعد به تیم بهتری برخورد کنیم.

ما فقط 3 بازیکن تاثیرگذار نداریم

هرگز اینطور نیست چون گل های ما را سه بازیکن یعنی مطهری و قایدی و دیاباته می‌زنند ما فقط 3 بازیکن مهم داشته باشیم. ما 25 بازیکن مهم و تاثیرگذار داریم که همه نفرات سطح بالایی هستند. با توجه به اینکه فوتبال یک ورزش تیمی است همه در موفقیت های تیم نقش دارند. همانطور که در شکست ها نیز کل مجموعه تاثیرگذار هستند. همه بازیکنان ما جزو تاثیرگذارترین ها هستند و اینکه گل های ما به وسیله چند بازیکن زده می‌شود دلیل نیست فقط آنها تاثیرگذار هستند.

حسینی ما را به بازی با الاهلی برگرداند

قبل از گل اول ما به الاهلی شما شاهد بودید که دروازه بان تیم ما یک سیو بسیار عالی انجام داد و شرایطی را به وجود آورد که بتوانیم بازی را ببریم. تمام بازیکنان در موفقیت های ما نقش دارند.

همه نفرات با استقلال قرارداد دارند

همه بازیکنان با استقلال برای فصل بعد قرارداد دارند و در خدمت تیم هستند. اینکه آنها بمانند یا نه بحث مدیریتی است و باشگاه تصمیم می گیرد اما آنها قرارداد دارند.

مطالب پیشنهادی از سراسر وب برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 609494 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟