ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با الاهلی عربستان

به گزارش رکنا ، "ورزش سه"، آبی های پایتخت که در دیدار برگشت با الشرطه عراق هم نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک به دست نیاوردند، حالا برای صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا نیازمند پیروزی مقابل الاهلی هستند. در چنین شرایطی طبیعی است که مجید نامجومطلق سرمربی استقلال تیمش را برای برد به زمین بفرستد و ترکیبی هجومی را نیز انتخاب کند.

استقلال برای بازی امشب با الاهلی آرش رضاوند را به دلیل محرومیت و سیاوش یزدانی را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد اما احتمالا تغییراتی نسبت به بازی قبل در ترکیب شاهد خواهیم بود.

همچون دیدارهای قبلی استقلال امشب هم سیدحسین حسینی دروازه بان خواهد بود.

در خط دفاعی حضور وریا غفوری و هرویه میلیچ در سمت راست و چپ محتمل است و این دو ستاره به کارشان ادامه خواهند داد. در مرکز دفاع اما پیش بینی می‌شود محمد دانشگر بازیکن فیکس استقلال شود و جای عارف غلامی را بگیرد تا زوج روزبه چشمی باشد.

با توجه به اینکه استقلال نیاز به برد دارد، احتمالا امشب نامجومطلق تیمش را با ارنج 3-3-4 به میدان می‌فرستد تا به بار هجومی تیمش بیفزاید. در چنین شرایطی در خط هافبک با توجه به رسیدن علی کریمی به شرایط مطلوب شاهد بازگشت او به ترکیب اصلی خواهیم بود. به عبارت بهتر کریمی به همراه مسعود ریگی و فرشید اسماعیلی احتمالا 3 هافبک آبی پوشان خواهند بود تا شاهد یک مثلث هجومی خطرناک باشیم.

حضور همزمان ارسلان مطهری، شیخ دیاباته و مهدی قایدی هم در خط حمله محتمل است. 3 بازیکن گلزنی که برای بازی با الاهلی و باز کردن دروازه حریف انگیزه زیادی دارند و بی تردید می‌توانند کمک شایانی به این تیم انجام بدهند.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل الاهلی عربستان:

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، محمد دانشگر، هرویه میلیچ، مسعود ریگی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 608899 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟