صعود الشباب الاهلی در گرو پیروزی شاگردان رحمتی

به گزارش رکنا ، امروز (چهارشنبه) در ادامه رقابت‌های گروه C لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21:30 دو تیم الشباب الاهلی امارات و پاختاکور ازبکستان در شرایطی به مصاف رقبایشان خواهند رفت که هنوز تکلیف تیم دوم صعودکننده از این گروه مشخص نیست.

این تیم اماراتی امروز به مصاف الهلال می‌رود و در صورت برتری مقابل نماینده عربستان باید منتظر نتیجه دیدار پاختاکور و شهرخودرو بماند تا نماینده ازبکستان نتواند در مقابل شهر خودرو نتیجه لازم را بگیرد و به‌این‌ترتیب الشباب به‌عنوان تیم دوم به محله بعدی صعود کند.

الشباب الاهلی امارات امروز امید زیادی دارد تا بتواند با توجه به شرایط وخیم باشگاه الهلال که قادر نیست با تمام بازیکنانش در این دیدار حاضر شود، این تیم را شکست دهد. البته آن‌ها به‌خوبی می‌دانند بازیکنانی که قرار است به‌عنوان جانشین به میدان بروند، دست‌کمی از بازیکنان ثابت الهلال ندارند و ازاین‌رو برتری در این بازی نمی‌تواند چندان راحت به نظر برسد.

 الشباب الاهلی

این در حالی است که الشباب در پایان هفته دوم در برابر الهلال عربستان و پاختاکور ازبکستان دوشکست را متحمل شده اما با آغاز مجدد این رقابت‌ها این تیم هنوز نباخته است و با دو پیروزی مقابل شهرخودرو ایران و یک تساوی برابر پاختاکور صاحب 7 امتیاز و در جایگاه سوم جدول رده‌بندی این گروه قرار دارند.

جرارد زاراگوزا سرمربی اسپانیایی این تیم امارتی در بازی مقابل الهلال قادر است از یوسف جابر مدافع راست خود و عبدالله المرزوق و کارلوس ادواردو دو مهاجمش استفاده کند و امیدوار است با اضافه شدن این سه بازیکن، این دیدار حساس را ببرد و از طرفی امیدوار باشد تا شهرخودرو بتواند به اولین پیروزی‌اش در این رقابتها دست یابد تا آن‌ها بتوانند به‌عنوان تیم دوم گروه همراه با الهلال صعود کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 608820 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟