العنبری: باید از فضای برد 6 بر صفر خارج شویم

به گزارش رکنا ، بازی پرسپولیس برابر الشارجه حکم فینال را برای دو تیم دارد چرا که برنده این مسابقه به دور بعدی رقابت ها صعود خواهد کرد. پرسپولیس در حالی پا به این مسابقه می گذارد که آخرین بازی اش برابر الدحیل را یک بر صفر باخت اما الشارجه در یک بازی عجیب و جالب توجه توانست 6 بر صفر التعاون عربستان را شکست بدهد. موضوعی که انگار حالا تبدیل به چالشی برای این تیم شده است.

عبدالعزیز العنبری سرمربی اماراتی تیم الشارجه درباره بازی گذشته تیمش برابر التعاون گفت:" کار سختی داشتیم و این برد به راحتی به دست نیامد. این پیروزی حاصل تمرکز بالا و احساس مسئولیت فوق العاده بازیکنان است."

او با بیان اینکه بازی دشواری را برابر یک تیم تاکتیکی و منظم داشتند گفت:" می دانستیم بازی متفاوتی برای ما است ولی با برنامه و آگاهی بازی کردیم و لیاقت این برد را داشتیم. در بازی آخر هم نیاز به برد داریم که جواز صعود را به دست بیاوریم."

سرمربی الشارجه با آرزوی موفقیت برای تمامی تیم های حاضر در رقابت ها گفت:" آماده سازی برای بازی با پرسپولیس کار دشواری است چرا که باید بازیکنان را از فضای آن برد عالی که داشتیم خارج کنیم. باید تمام تمرکزمان روی پرسپولیس باشد چرا که بازی سختی را پیش رو داریم آن هم در حالی که فرصت کمی برای آماده سازی داشتیم."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 608783 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟