عملکرد فاجعه بار العین در آسیا، 13 بازی بدون برد

به گزارش رکنا ، تیم العین امارات در مقابل سپاهان نیز نتوانست کاری از پیش ببرد تا به روند نتایج ناامید کننده اش ادامه دهد. با این تساوی، العین 13 مسابقه پیاپی را در لیگ قهرمانان آسیا بدون پیروزی به اتمام رساند. در این بازی شاهد بازگشت بهترین گلساز العین، بندر الاحبابی به پست اصلی اش در جناح راست بودیم. او در دو دیدار قبلی در پست دفاع ظاهر شد که باعث گردید این بازیکن تن به اشتباهات بسیاری بدهد.العین در حالیکه در دیدار نخست خود در مقابل السد موفق به کسب تساوی شده بود، در دیدار دومش مقابل شاگردان ژاوی، 4 بار دروازه این تیم باز شد تا العین با 13 گل خورده عملکرد فاجعه باری را در خط دفاعی به ثبت برساند و عنوان بدترین خط دقاعی رقابت ها را به خود اختصاص بدهد. آماری که باعث نگرانی هواداران العین پیش از شروع مسابقات لیگ امارات شده است.

العین

خالد عبید، تحلیلگر فنی و مدیر سابق تیم النصر، تأیید کرد که عملکرد العین از این طریق غیرمنتظره بود، به ویژه از مسابقه دوم که این تیم با چهار گل بازی را به السد باخت، این نشان می دهد که مربی تیم هنوز نتوانسته است شرح وظایف بازیکنانش را به آنها بفهماند

وی در گفتگو با الامارت الیوم گفت: پدرو مربی تیم العین باید با واقعیت کنار بیاید و با توجه به پست اصلی بازیکنان، وظایفشان را به آنها گوشزد کند. العین به دلیل استفاده از بازیکنان در پست های اشتباه، فرصت صعود به مرحله یک هشتم نهایی را از دست داد و آنچه در مسابقه سپاهان دیدیم، سرمربی تیم بازیکنان را در پست های خودشان به بازی گرفت که شاهد بازی خوب العین بودیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 608769 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟