برخی از مربیان مایه شرم و ننگ فوتبال ما هستند!/ جای ستاره‌های پرسپولیس پر شدنی است/ حق به حقدار رسید

به گزارش رکنا ، مهدی تارتار، سرمربی فصل گذشته تیم نفت مسجدسلیمان، با اشاره به شرایط خاص حاکم بر لیگ نوزدهم اظهار داشت: در مجموع لیگ نوزدهم، لیگ بدی نبود. شرایط کرونایی این فصل را تا آستانه لغو پیش برد اما در نهایت با تصمیم خوبی که مسئولان گرفتند مسابقات برگزار شد و پیامد آن این بود که در پایان فصل حق به حقدار رسید. ضمن این‌که برگزاری لیگ باعث شد مردم کمی از حال و هوای بیماری دور شده و کمی از مشکلات خود را در این برهه فراموش کنند. البته ایراد بزرگ لیگ نوزدهم غیبت هواداران در ورزشگاه‌ها بود که باعث شده بود بازی‌ها بدون روح باشد.

سرمربی فصل قبل نفت مسجدسلیمان در خصوص ارزیابی‌اش از شرایط تیمش در فصلی که گذشت، خاطرنشان کرد: خدا را شکر آخر عاقبت به خیر شدیم. تیم ما در لیگ شرایط و جایگاه خوبی کسب کرد و در جام حذفی هم در 4 تیم حضور داشتیم که این نشان از توان فنی بالای تیم بود. از نظر کیفیت فوتبالی هم فکر می‌کنم کل مجموعه رشد کردند اما باید تاکید کنم از مشکلات فصل سخت و طولانی مدت را پشت سر گذاشتیم.

از تارتار در خصوص مطالبااتش از نفت مسجدسلیمان سوال کردیم که او در پاسخ گفت: بحث مالی مهم نیست. من در حال حاضر طلب زیادی از باشگاه ندارم و فقط پاداش‌های فصل را از این باشگاه طلبکارم.

این مربی فوتبال در خصوص برنامه‌اش برای فصل بعد اظهار داشت: جا دارد از همه مدیرانی که در این مدت با آنها جلسه داشتم اما به هر دلیلی با هم به توافق نرسیدیم، تشکر ویژه‌ای داشته باشم. من پس از پایان فصل از سوی چند لیگ برتر پیشنهاداتی داشتم اما تا به امروز با تیمی به توافق نرسیدم. یک پیشنهاد فوق‌العاده هم از لیگ یک داشتم که خودم قبول نکردم. به هرحال بد نیست یک مدت استراحت کنم. در سال‌های اخیر همیشه فعال بودم و در حال حاضر فرصتی به دست آورده‌ام تا برای استراحت کنار خانواده‌ام باشم.

در خصوص حضور مربیان جوان در لیگ بیستم از مهدی تارتار سوال کردیم که او در پاسخ به این سوال تصریح کرد: نیروهای جوان انگیزه مضاعفی دارند. خود من این دوران را پشت سر گذاشته‌ام و کماکان در زمره جوانان با تجربه هستم. جوانان انگیزه مضاعفی دارند ولی دلیل اصلی این انتخاب‌ها در کشور ما به 2 صورت انجام می‌شود. برخی از باشگاه‌ها که توان پرداخت بالا به مربیان را ندارند، سعی می‌کنند مربیان جوان و باکیفیت را جذب و روی آنها سرمایه‌گذاری کنند. یک صورت دیگر هم این‌گونه مربیان جذب می‌شوند؛ متاسفانه تعدادی از این مربیان نه تنها برای حضور در تیم‌ها پولی دریافت نمی‌کنند، بلکه پول هم می‌دهند که این حالت اصلا خوب نیست و به فوتبال ما صدمه وارد می‌کند. به اعتقاد من، این دسته از مربیان از نظر شخصیتی کوچک بوده و مایه شرم و ننگ جامعه فوتبال هستند که به این قیمت مشغول به کار می‌شوند.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به وضعیت این تیم در نقل و انتقالات اظهار داشت: عملکرد این باشگاه را در این زمینه خوب دیدم و جا دارد به مدیریت و کادر فنی این تیم تبریک بگویم. به نظر من نفراتی که در این برهه به پرسپولیس پیوسته‌اند، بازیکنان با کیفیتی هستند که سال قبل در تیم‌های خود جزو نیروهای تاثیرگذار بودند. درست است که مهدی ترابی و علی علیپور مهره‌های باکیفیتی بودند اما نفرات جدید می‌توانند خیلی زود خلاء این نفرات برای پرسپولیس را پر کنند تا این تیم در فصل بعد هم کار خود را با قدرت آغاز کند.

تارتار در پایان با اشاره به ماجرای دلخوری یحیی گل‌محمدی گفت: من از ریز مسائل داخلی این باشگاه خبر ندارم و شاید نتوانم در این مورد نظر بدهم. به هر حال یحیی به فکر نتایج تیمش است. با توجه به نتایج 4 سال گذشته پرسپولیس، نتایج بازی‌های پیش روی این تیم برای او از اهمیت زیادی برخوردار است. او پا جای پای برانکو گذاشته و مسیر سختی را پیش رو دارد و در این مسیر استرس و فشار کار بالاست. در هر حال او کار سختی برابر تیم‌های توانمند در آسیا دارد. با این وجود ضمن احترامی که برای مدیران و کادر فنی پرسپولیس قائل هستم، امیدوارم اگر مشکلی وجود دارد هر چه سریع‌تر برطرف شود. 4برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 603837 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟