علیرضا حقیقی در سیرجان آبی پوش شد!

به گزارش رکنا ، حقیقی که در هفته های گذشته به عنوان گزینه دروازه بانی پرسپولیس و سپس استقلال مطرح می‌شد، در حالی به گل گهر سیرجان پیوست که فصل گذشته را در قائمشهر سپری کرد و دوره موفقی را با پیراهن نساجی داشت.

حقیقی 32 ساله پیش از حضور در نساجی به مدت 7 سال در اروپا حضور داشت و در حالی به ایران برگشت که بسیاری تصور می‌کردند در پرسپولیس فوتبال خود را ادامه خواهد داد اما اوضاع به شکلی تغییر کرد که او ابتدا به نساجی رفت و حالا هم راهی سیرجان شده تا در تیم امیر قلعه نویی دروازه بانی کند.

این دروازه بان بلند قامت، سابقه بازی در جام جهانی 2014 و جام ملت های آسیا 2015 را دارد و در دوره ای سه ساله گلر شماره یک کارلوس کی روش در تیم ملی ایران بود و حالا تلاش می‌کند تا اوضاع را برای خود تغییر دهد و دوباره به پیراهن تیم ملی برسد.

علیرضا حقیقی

علیرضا حقیقی در فوتبال اروپا پیراهن تیم های روبین کازان، اسپورتینگ، پنافیل، ماریتیمو، اسکیلستونا و سوندسوال را برتن کرد و 23 بازی ملی نیز انجام داد.

گل گهر سیرجان که امیر قلعه نویی را روی نیمکت خود دارد، تاکنون علی اصغر عاشوری، محمد میری و حالا علیرضا حقیقی را به خدمت گرفته و تلاش می‌کند که به عنوان تیمی مدعی پای به لیگ بیستم بگذارد.

حقیقی با قراردادی نجومی راهی گل گهر شده، اکنون به عنوان گرانترین دروازه‌بان کنونی فوتبال ایران شناخته می‌شود و باید دید در جمع شاگردان امیر قلعه نویی نیز قادر خواهد بود نمایش فصل گذشته‌اش در نساجی را تکرار کند یا خیربرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 603794 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟