اردوی شاگردان اسکوچیچ در ورزشگاه مدرن امام رضا(ع)؟

به گزارش رکنا ، در فصل فوتبالی که گذشت، مشهد یکی از پر رفت و آمدترین مقصدها برای تیم‌های لیگ برتری و حتی مسئولان فدراسیون فوتبال بود و آن‌ها میزبانی رویدادهای مختلفی از جمله قرعه کشی لیگ برتر و فینال جام حذفی را برعهده داشتند؛ میزبانی‌های که رضایت تیم‌های شرکت کننده برگزار شد تا مسئولان هیات فوتبال خراسان رضوی کارنامه موفقی را در لیگ نوزدهم از خود به جای بگذارند.

حالا خبرهای مختلفی درباره احتمال برگزاری اردوهای آتی تیم ملی در مشهد به گوش می‌رسد؛ دراگان اسکوچیچ که در دیدار فینال جام حذفی در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد حضور داشت، چراغ سبز خود را برای برگزاری مسابقات ملی و اردوهای این تیم در مشهد نشان داده است و امکانات مدرن و ویژه ورزشگاه امام رضا(ع) باعث شده است تا اسکوچیچ راضی از برگزاری اردوهای تیمش در مشهد باشد.

سال گذشته شاگردان فرهاد مجیدی در تیم ملی امید به مشهد رفتند و مورد استقبال مسئولان هیات فوتبال خراسان رضوی قرار گرفتند؛ البته شاگردان مجیدی اردویی یک روزه را در مشهد سپری کردند و سپس به تاشکند رفتند تا مقابل ازبکستان بازی دوستانه خود را برگزار کنند.

اما حالا گویا مسئولان فدراسیون فوتبال در تدارک آن هستند تا اردوی بعدی تیم ملی را در مشهد برگزار کنند؛ هر چند که شیوع کرونا باعث شده است تا مسابقات ملی به تعویق بیفتد اما اسکوچیچ می‌خواهد اولین اردوی خود با تیم ملی را برگزار کند و از مسئولان فدراسیون درخواست کرده تا مقدمات برگزاری اردو را فراهم آورند.

بدون تردید میزبانی موفق از تیم ملی فوتبال ایران می‌تواند یک گام مثبت در راه موفق فوتبال خراسان رضوی باشد و ادامه مسیر میزبانی از جام حذفی و میزبانی از قرعه کشی مسابقات لیگ برتر که باید دید از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال محقق خواهد شد یا خیر؟برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 603649 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟