مو فرفری لیگ برتر به استقلال پیوست

به گزارش رکنا ، بابک مرادی که از ظهر دیروز سه‌شنبه دو مرحله مذاکره با احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال داشت ولی به توافق نرسیده بود، دقایقی قبل به جمع‌بندی نهایی و مثبت دست پیدا کرد و رسما به جمع آبی‌پوشان اضافه شد.

این هافبک ۲۷ ساله که فصل گذشته از فولاد خوزستان به ماشین‌سازی رفته بود، در این تیم خوش درخشید و در نهایت مورد توجه آبی‌ها قرار گرفت و با قراردادی دو ساله به استقلال پیوست.

 بابک مرادی

مرادی علاوه بر اینکه ماشین‌سازی و فولاد، برای باشگاه‌های سیاه جامگان، آلومینیوم اراک، راه‌آهن، ملوان انزلی و ... هم به میدان رفته ولی شاخص‌ترین بازی‌های او برای ماشین‌سازی بوده که موجب شد با چهره ویژه و موهای فرفری‌اش شناخته‌تر شود و در نهایت به استقلال برود.

استقلال پیش از این رشید مظاهری، دروازه‌بان فصل گذشته تراکتور و متین کریم‌زاده، بازیکن چپ‌پای سابق پارس جنوبی جم را به خدمت گرفته بود و بابک مرادی، سومین خرید آبی‌ها در نقل و انتقالات تابستانی محسوب می‌شود.

مرادی که فصل گذشته سه گل برای ماشین‌سازی به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، هنوز یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد داشت ولی تصمیم گرفت قراردادش را به‌صورت یک‌طرفه فسخ کند تا شرایط جدید و بهتری را با حضور در جمع آبی پوشان تجربه کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 603507 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟