واعظی: قصد توهین به تراکتور را نداشتم

به گزارش رکنا ، روز گذشته بود که در برنامه سلام صبح بخیر که از شبکه سوم سیما پخش می شود، مجری این برنامه با انتقاد از اتلاف وقت بازیکنان تراکتورسازی در دیدار فینال جام حذفی، این تیم تبریزی را به تیم ملی بحرین تشبیه کرده بود.

پس از این اتفاق بود که باشگاه تراکتورسازی با انتشار بیانیه ای رسمی، نسبت به این صحبت ها واکنش نشان داد و خطاب به رسانه ملی اعلام کرد که «علایق رنگی را در سیمای ملی پایان دهید. تیم تراکتور پس از سال‌ها قهرمان ایران شد و انگار به مذاق مجریان سیمای ملی با علائق سرخابی خوش نیامده است.»

حالا و در برنامه امروز سلام صبح بخیر، مجری برنامه نسبت به صحبت هایش در برنامه روز گذشته، از هواداران تراکتورسازی عذرخواهی کرد.

این مجری گفت: «شک نکنید که من و همکارانم که بیش از دو دهه است در صداوسیما مشغول فعالیت هستیم، اصلا قصدی برای توهین به قشر خاصی نداریم. این فاکتور را در نظر بگیرید که من و همکارانم در دنیای خارج از کار حرفه ای، به یک تیم یا تیم هایی تعلق خاطر داریم اما مطمئنا شرایط حرفه ای ایجاب می کند که اصول مساوات رعایت شود و به همه احترام بگذاریم. اگر خاطر هواداران تراکتورسازی مکدر شده است، من از شما عذرخواهی می کنم. قصد من توهین به تراکتور و این تیم با اصالت تبریزی نیست.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 602369 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟