افشین پیروانی جمعه برای دفاع به فدراسیون برود یا تاسوعا و عاشورا؟

به گزارش رکنا، مطابق نامه ای که صبح امروز کمیته انضباطی برای باشگاه پرسپولیس فرستاده، افشین پیروانی هیچ زمانی برای دفاع از خود ندارد.

به گزارش طرفداری، صحبت های افشین پیروانی در مراسم قرعه کشی جام حذفی باعث شکایت باشگاه استقلال از سرپرست باشگاه پرسپولیس شده و عجیب تر اینجاست که نامه کمیته انضباطی صبح امروز به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شده است. نامه ای که طبق آن افشین پیروانی 48 ساعت برای دفاع از خود در قبال شکایت استقلال فرصت دارد.

اما موضوع اینجاست که افشین پیروانی عملا فرصتی برای دفاع از خود ندارد. پرسپولیس امروز بازی دربی را پشت سر می گذارد و او به عنوان سرپرست تیم تا پاسی از شب پیگیر امور این تیم است.

او عملا ارائه توضیحات در روز پنجشنبه هم که فدارسیون وقت کاری اش تا ظهر است را از دست می دهد. روزهای جمعه و شنبه و یکشنبه هم که به خاطر ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است و همین موضوع عملا فرصت 48 ساعته پیروانی را به پایان می رساند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس محکوم به محرومیت است؟

برهمین اساس است که پیروانی عملا هیچ فرصتی برای ارائه توضیحاتش نخواهد داشت. آیا فدراسیون فوتبال فرصت دوباره ای به پیروانی خواهد داد یا سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس محکوم به محرومیت است؟

اتفاقا امروز در اردوی پرسپولیس هم افشین پیروانی همین اعتراض را به تاریخ نامه کمیته انضباطی داشت. وقتی از باشگاه با پیروانی تماس گرفتند و متن نامه اخطار کمیته انضبلاطی را خواندند، با تعجب پرسید:

چهل و هشت ساعت دیگر که جمعه است. ما هم بخواهیم دفاع کنیم، کسی در فدراسیون نیست.

قرار شده باشگاه پرسپولیس فردا (پنجشنبه) پیگیر این موضوع باشد و به نامه کمیته انضباطی اعتراض کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 599527 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟