مسی: ترجیح می‌دادم قهرمان لالیگا شوم تا آقای گل/ باید با خاطری آرام به مصاف ناپولی برویم

به گزارش رکنا ؛ لیونل مسی پس از پیروزی 5 بر صفر یکشنبه شب تیمش مقابل آلاوس در هفته آخر لالیگا که برای او و هم‌تیمی‌‌هایش تنها یک بازی تشریفاتی بود، فاش کرد که بعد از باخت خانگی هفته گذشته‌شان مقابل اوساسونا که مصادف با قهرمانی رئال مادرید شد، یک جلسه درون گروهی میان اعضای تیم برگزار و در آن راجع به ایرادها و نقاط ضعف تیم صحبت شده است.

کاپیتان بارسلونا گفت: ما مهمترین کار را که پیدا کردن عیب و ایرادهای کارمان بود، انجام دادیم و در پشت صحنه عملکردمان را نقد کردیم، چون باید این کار صورت می‌گرفت. این فصل از نظر سطح عملکرد و نتایج، فصل فوق‌العاده‌ای برای ما نبود. امروز اما از نظر رویکرد و تعهد یک گام رو به جلو برداشتیم. وقتی انگیزه داشته باشیم هیچ‌کس نمی‌تواند ما را شکست دهد و نتایجش هم به دنبال آن می‌آید. امروز بازی ما چیز دیگری بود. بازی سختی بود، چون در شرایط بدی بازی می‌کردیم. زمان برگزاری مسابقه و گرمای هوا ما را اذیت می‌کرد. با این حال واکنش تیم متفاوت از هفته‌های قبل بود و این گامی مهم برای آینده بود.

بارسلونا حالا تمرکزش را روی بازی برگشت مقابل ناپولی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد گذاشت، دیداری که در ورزشگاه نوکمپ برگزار خواهد شد و کاتالان‌ها با تساوی بدون گل هم صعود می‌کنند.

مسی با اشاره به آن بازی ادامه داد: الان ما در مقطع حساسی هستیم، چون بازی‌های مهمی پیش رو داریم. لازم نیست کاپیتان تیم باشید تا متوجه شوید که ما در این فصل چه عملکردی داشته‌ایم. تیم ما به ثبات بیشتری نیاز دارد. مقاطع خوبی هم در این فصل داشته‌ایم، اما مهم حفظ آنهاست. از الان باید استراحت کنیم و برای بازی مقابل ناپولی آماده شویم، اما لازم است که در مدت باقیمانده تا آن بازی آرامش روانی داشته باشیم. بیشتر از این چیزی نمی‌توانم بگویم. خیلی اهمیت دارد که ذهن‌مان را از هر چیز دیگری جز این بازی خالی کنیم و باانگیزه‌تر از همیشه به میدان برویم. ما عیب و ایرادهای کارمان را می‌دانیم و یکی از آنها بی‌ثباتی است. پس باید به عملکردمان ثبات بدهیم.

مسی با دو گلی که به آلاوس زد در این فصل لالیگا 25 گله شد و برای هفتمین بار عنوان آقای گلی لالیگا را از آن خود کرد. او در این باره هم گفت: جوایز فردی برای من در درجه دوم اهمیت قرار دارند. شاید هفت بار بردن این جایزه رکورد مهمی باشد، اما من ترجیح می‌دادم که تیم‌مان قهرمان لالیگا می‌شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 588286 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟