ملی‌پوش آذری پایش را به تیغ جراحی سپرد

به گزارش رکنا ؛ عرفان ناظمی در گفت‌و‌گو در تبریز اظهار داشت: از مدت‌ها پیش از ناحیه رباط صلیبی با مصدومیت مواجه شده بودم، اما به دلیل اینکه در بخش تیمی مسابقات المپیک توکیو عضو تیم ملی بودم، این مصدومیت را تحمل کرده و به تمرینات خود ادامه می دادم.

‌قهرمان مسابقات یونیورساید ناپل ایتالیا در بخش تیمی افزود: با توجه به تعویق المپیک فرصتی پیش آمد تا بتوانم پای مصدوم را عمل کرده و خوشبختانه این عمل با موفقیت انجام شد و در حال حاضر دوران نقاهت را طی می‌کنم.

‌ناظمی در مورد بازگشتش به میادین مسابقه گفت: از 2 ماه دیگر فیزوتراپی پایم را آغاز کرده و تلاش مضاعف خواهم کرد که هر چه سریع‌تر آماده شده و به شیاپ چانگ بازگردم.

تکواندوکار‌ ملی‌پوش آذربایجان‌شرقی در مورد وضعیت این رشته گفت: خدا را شکر با آمدن آقای رنجبرپور تکواندو در این استان جان دیگری گرفته و الان شرایط خیلی بهتر و مطلوب‌تر از گذشته شده است.

‌وی در مورد وضعیت خودش گفت: در حال حاضر دانشجو هستم و می‌دانم مسوولان کشور مشکلاتی زیادی را دارند، اما ما ورزشکاران هم دوره کوتاه قهرمانی داشته و این انتظار را داریم که مسوولان ما را فراموش نکرده و شرایط ما را برای درخشش بیشتر در مسابقات و فراهم کردن شرایط کاری در نظر بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 587557 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟