جیمز: هیچ شعاری پشت پیراهنم چاپ نمی‌کنم

اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا به بازیکنان شاغل در NBA اجازه داده که علاوه بر اسم خود در پشت پیراهن باشگاه، یک شعار ضد نژادپرستی هم چاپ کنند. این اقدام در اعتراض به کشته شدن یک سیاهپوست توسط پلیس آمریکا انجام می‌شود.

لبران جیمز، فوق ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز پیش از تمرین تیمش در یک گفت‌وگوی تصویری اظهار داشت که هیچ شعاری پشت پیراهنش چاپ نخواهد کرد. او در این مورد گفت: من به کارم در خارج از زمین بسکتبال ادامه می‌دهم و وقتی با شما حرف می‌زنم، همه می‌دانید که منظور من چیست و هر اقدام و حرف من، معنی خاص خودش را دارد. به همین خاطر لازم نیست که چیزی در پشت پیراهنم چاپ کنم. کسانی که مرا می‌شناسند و از ماموریت من آگاهند، می‌دانند که منظور من چیست و برای چه اینجا هستم.

جیمز تصریح کرد: این چیزی است که واقعاً با هدف و مأموریت من سازگاری نداشت. دوست داشتم حرف‌هایم را به زبان بیاورم تا اینکه بخواهم پشت پیراهنم نقش ببندند. چیزهایی در ذهنم دارم، اما آنها را وارد این فرایند (نوشتن پشت پیراهن) نکردم که واقعاً هم مشکلی با این قضیه ندارم.

بازیکن شماره 23 لیکرز ادامه داد: من هر کسی را که شعاری در پشت پیراهنش چاپ کند، ستایش می‌کنم و برای من قابل احترام است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 585428 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟