زیدان و رونالدو در لیست مالک آینده مارسی

محمد عیاشی العجرودی، سرمایه‌گذار ثروتمندی که قرار است به زودی مالکیت باشگاه فرانسوی مارسی را بدست بگیرد می‌گوید رویای او این است که یک روز زین‌الدین زیدان را روی نیمکت این تیم ببیند و کریستیانو رونالدو را به عنوان ستاره مارسی در زمین مشاهده کند.کنسرسیومی به رهبری العجرودی امیدوار است امسال تابستان بتواند باشگاه مارسی را از مالکین فعلی آمریکایی‌اش خریداری کند. العجرودی پیشتر هم اعلام کرده که قصد دارد مارسی را بار دیگر به غول برتر فوتبال فرانسه تبدیل کند. مارسی با اینکه امسال نایب قهرمان لیگ ۱ شد ولی با تیم صدرنشین یعنی پاری سن ژرمن ۱۲ امتیاز اختلاف داشت. العجرودی می‌گوید برای پر کردن این شکاف امیدوار است بتواند دست به خریدهایی بزرگ بزند.

خریدار ثروتمند باشگاه مارسی در گفتگو با روزنامه فرانسوی فیگارو گفت: " مربی جدید؟ مربی فعلی مارسی خیلی خوب است. ولی آوردن کسی که بچه همین شهر است از همه چیز بهتر خواهد بود، مگر نه؟ زین‌الدین زیدان؟ آینده همه چیز را روشن خواهد کرد".

وقتی بحث به خرید فوتبالیست‌های بزرگ می‌رسد خریدار ثروتمند مارسی به نام یکی دیگر از اسطوره‌های برنابئو اشاره می‌کند: کریستیانو رونالدو!

العجرودی در بخش دیگری از محبت‌هایش گفت: " من عاشق فوتبال و بزرگ‌منشی این ورزش هستم. من عاشق نظم آلمانی بایرن مونیخ هستم و از فوتبال بارسا لذت می‌برم. ولی بازیکنی که هرگز فراموشش نمی‌کنم کریستیانو رونالدو است. من احترام و نظم را دوست دارم و او تجسم این ارزش‌ها است. آیا من رویای انتقال او به مارسی را در سر دارم؟ در زندگی هر چیزی ممکن است. حتی فکرش هم من را سر ذوق می‌آورد. انتقال او به مارسی یک رویا است ولی این وظیفه ای است که رئیس آتی باشگاه محمد بوجلال باید انجام دهد".برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 585137 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟