شانس پیروزی استقلال کم نیست/ سعادتمند مراقب مشاورانش باشد

حاشیه پیرامون استقلال در هفته‌های اخیر زیاد بوده و متاسفانه این حواشی به روحیه و توان فنی و بدنی تیم لطمه زده است. شاگردان مجیدی با یکی دو جلسه تمرین نصفه و نیمه و بدون تعدادی از بازیکنان اصلی شان باید به مصاف تراکتوری بروند که گویا کاملا آماده است. اما با این وجود معتقدم شانس استقلال برای پیروزی در بازی امشب نه تنها کم نیست، بلکه زیاد هم هست.

عضو پیشین کمیته فنی استقلال بیان داشت: همین نفراتی که قرار است امشب به میدان بروند توانایی فنی بالایی دارند و احتمالا این حاشیه‌ها در این روزهای اخیر انگیزه آنها را برای این بازی مضاعف کرده است. مثلا من خبر دارم دیاباته برای این بازی بسیار پر انگیزه است و همین می‌تواند یک ابزار مهم برای برتری استقلال باشد.

پیشکسوت آبی پوشان سپس به برخی حواشی پیش آمده برای حجت نظری عضو هیات مدیره استقلال اشاره کرد و گفت: سابقه شناخت من از نظری به حضور او در هیات مدیره استقلال بر نمی‌گردد و از خیلی قبل تر او را می‌شناسم. بهانه آشنایی من با او هم «هوادار» بودنش بود. زمانی که نظری خیلی جوان تر از الان بود و هیچ مسئولیتی نداشت یک هوادار دو آتشه استقلال بود و الان هم که مسئولیت دارد چیزی از علاقه و تعصبش به این تیم کم نشده. ای کاش از این «نظری»ها بیشتر داشتیم و قطعا در این صورت تیم شرایط بهتر و پایدار تری داشت.

نوری سپس با اشاره به رفت و آمد زیاد در سطوح مختلف مدیریت استقلال گفت: سعادتمند باید در مشورت گرفتن از مشاورانش دقت بیشتری کند و بداند از مشاورانش در چه حوزه‌ای مشورت بگیرد. شاید این مشاوران در یکسری امور توانمندی‌هایی داشته باشند، اما فوتبال یک تخصص است و اگر فردی سی سال در حوزه دیگری کار کرده و مدیر موفقی بوده و از فوتبال هیچ شناختی ندارد، برای تعیین تکلیف اتفاقات فوتبالی نمی‌تواند مشاور مناسبی باشد.

وی افزود: درحال حاضر به فرد خاصی اشاره نمی‌کنم اما اگر لازم شد اسم هم می‌آورم. فعلا فقط به این نکته بسنده می‌کنم که مشاوران باید چارچوب خودشان را بشاسند و یک مشاور نباید اختیاراشت هم اندازه و یا حتی در پاره‌ای مواقع بیشتر از مدیر عامل باشد. این موضوع به باشگاه صدمه خواهد زد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 585132 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟