استقلال – تراکتور با غایبان فراموش‌نشدنی

بازی امشب استقلال و تراکتور قطعاً به دلیل شرایط ایجاد شده، جذابیت مسابقه رفت را نخواهد داشت، چون هر دو تیم تعدادی از مهره‌های کلیدی خود را در اختیار ندارند. در این میان سهم استقلال بیشتر است و قطعاً دردسرهایش نیز افزون‌تر. در مقایسه با بازی رفت نفرات بسیار زیادی در هر دو سوی میدان تغییر پیدا کرده‌اند و هر کدام به دلایل مختلف نمی‌توانند امشب کمک حال هیچ‌کدام از دو تیم شوند. بعضی از آن‌ها به خاطر مصدومیت و بیماری باید کنار گود بنشینند. مردانی که بدون شک غیبت آن‌ها به چشم می‌آید و غایبانی فراموش ناشدنی محسوب می‌شوند.

تحول در ترکیب استقلال

شیوع بیماری در مجموعه استقلال باعث شده این تیم امشب در مقایسه با بازی رفت با ترکیبی کاملاً متحول شده وارد زمین شود. وریا غفوری، مسعود ریگی، هروویه میلیچ و... از قرار معلوم همچنان با معضل کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند و قاعده کار این است که به بازی با تراکتور نرسند. به این نفرات باید مرتضی تبریزی را هم اضافه کرد که در جدال نیم‌فصل اول با تراکتور حضور داشت ولی حالا به دلیل عمل جراحی باید در نقش یک تماشاگر ظاهر شود.

سرمربیان جدید

هر دو تیم در مقایسه با بازی رفت، سرمربیان خود را نیز عوض کرده‌اند. در استقلال دیگر خبری از استراماچونی و دستیاران ایتالیایی‌اش نیست و به جای آنها، فرهاد مجیدی و مجید نامجومطلق نیمکت‌نشین شده‌اند. البته در جدال رفت جواد زرینچه نیز به عنوان سرپرست، استقلال را همراهی می‌کرد ولی این چهره هم حالا جای خود را به سعید رمضانی داده است. در آن سوی میدان، اما مصطفی دنیزلی دیگر هدایت سرخپوشان تبریزی را بر‌عهده ندارد و ساکت الهامی که اتفاقاً خودش سابقه حضور در کادر فنی استقلال را نیز داشته، تراکتور را به مصاف آبی‌پوشان پایتخت می‌فرستد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 585109 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟