فدراسیون انگلیس لقمه را دور سر می‌چرخاند

تست‌هایی که باشگاه‌ها از اعضای خود می‌گیرند حاشیه‌ساز شده است. باشگاه‌ها می‌گویند بازیکنان ما کرونایی شده‌اند و خیلی‌ها این را باور نمی‌کنند و همین موضوع چالش‌های زیادی را به وجود آورده است؛ تا جایی که خیلی‌ها این تیم‌ها را متهم به دروغگویی می‌کنند و از همه بدتر این وضعیت برگزاری منظم بازی‌های لیگ برتر را به چالش کشیده است.

هم‌اکنون و به دنبال این چالش‌ها وارد مرحله راستی‌آزمایی شده‌ایم در حالی که این مشکل یک راه حل ساده داشت. همان اتفاقی که در فوتبال حرفه‌ای هم رخ داده است؛ آزمایش از تیم‌ها با نظارت فدراسیون فوتبال. همه مشکلات با این تدبیر قابل حل بود و می‌شد به راحتی جلوی شایعات و شائبه‌ها را گرفت و از همه مهمتر فولاد و استقلال هم اذیت نمی‌شدند، در حالی که تأکید دارند همه ادعا‌های آن‌ها در زمینه بازیکنان کرونایی صفر تا صد درست است و ابایی هم ندارند که راستی‌آزمایی شود. قطع به یقین شائبه‌ها این دو تیم را هم اذیت کرده است. تدبیر؛ همه تیم‌ها زیر نظر کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال تست دهند. همان اتفاقی که در لیگ برتر جزیره رخ می‌دهد. مگر تیم‌ها ابتدای فصل زیر نظر ایفمارک تست پزشکی نمی‌دهند؟ این پروژه هم به راحتی قابل اجرا بود. آن وقت این کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال بود که اعلام می‌کرد ۲۵ درصد از اعضای دو تیم استقلال و فولاد کرونایی‌اند و این هفته بازی‌های آن‌ها برگزار نمی‌شود. در این صورت جای اعتراضی برای پارس جنوبی و نساجی باقی نمی‌ماند. از همه مهم‌تر این چالش‌ها به وجود نمی‌آمد. الان هم دیر نشده، هیأت فوتبال استان‌ها هم کمیته پزشکی دارند و اگر از این هفته تست همه تیم‌ها زیر نظر کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال انجام شود دست‌کم در ادامه مسیر شاهد تکرار این چالش‌های زشت و زننده نخواهیم بود.

در لیگ برتر جزیره به تازگی از ۱۹۷۳ بازیکن تست گرفته شده که همه پاسخ‌ها منفی بوده است. هیچ باشگاهی در این لیگ به خود اجازه نمی‌دهد ادعایی به دروغ داشته باشد به این خاطر که تست‌ها زیر نظر فدراسیون فوتبال و کمیته پزشکی برگزار می‌شود. تبعیت از این الگو خیلی برای سازمان لیگ سخت نبود، اما ما متأسفانه یاد گرفته‌ایم لقمه را دور سر بچرخانیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 584655 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟