لغو تمرینات تیم والیبال سایپا به‌دلیل کرونا

پس از اعلام تست مثبت سرمربی تیم والیبال نارنجی پوشان، تمرینات این تیم متوقف شد.

تیم والیبال سایپا تهران از حدود دو هفته گذشته تمرینات خود را برای حضور در رقابت های لیگ برتر آغاز کرده است و روز سه شنبه تست کرونای مصطفی کارخانه، سرمربی این تیم مثبت شد. با اعلام این خبر، تمرینات تیم والیبال سایپا متوقف شده است تا نتیجه تست بازیکنان تیم اعلام شود.

سیامک افروزی درباره توقف تمرینات تیم والیبال سایپا گفت: پس از اعلام نتیجه مثبت مصطفی کارخانه، تمرینات تیم متوقف شد تا نتایج تست کرونای بازیکنان مشخص شود. سلامت بازیکنان برای ما بسیار مهم است.

پزشک تیم والیبال سایپا در پاسخ به این سوال که پسر کارخانه، کرونای پدرش را رد کرده است، اظهار داشت: همسر آقای کارخانه مبتلا به کرونا شده بود و او نیز علائم این بیماری را داشت. به همین دلیل چون شک کردیم کارخانه به صورت جداگانه و خارج از تیم، سی تی اسکن ریه را انجام داد که در نتیجه مشخص شد که به کرونا مبتلاست.

وی تأکید کرد: روز دوشنبه مجددا از تمام بازیکنان تست کرونا گرفته شده و منتظر نتایج تست هستیم و فکر می کنم تا بعدازظهر مشخص شود. احتمال دارد برخی از بازیکنان به این بیماری مبتلا شده باشند.

افروزی ادامه داد: کارخانه با ماسک N۹۵ در باشگاه حاضر می شد. باشگاه سایپا دو بار از بازیکنان تست کرونا گرفته است و تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت می شود. اما باید این را در نظر گرفت بازیکنان حدود ۵ ساعت در باشگاه هستند و پس از آن به بیرون می روند و غیر قابل کنترل هستند. اگر اردویی برگزار می شد و ۳۰ نفر درمنطقه جنگلی حضور داشتند می توان گفت تحت کنترل گرفتن آنها راحت است. امیدوارم هرچه سریعتر این بیماری ریشه کن شود و برای کسانی که مبتلا شده اند، آرزوی سلامتی دارم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 584504 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟