زمان دادگاه شکایت باشگاه ذوب‌آهن از فیفا و رضا شکاری مشخص شد

باشگاه ذوب آهن بعد از جدایی رضا شکاری از این تیم و انتقال به تیم روبین کازان روسیه، از این بازیکن و باشگاه روبین کازان ابتدا به فدراسیون فوتبال ایران و سپس به فدراسیون جهانی فوتبال شکایت کرد. طبق ادعای سعید آذری مدیرعامل وقت باشگاه ذوب آهن، شکاری در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محکوم شد ولی ذوبی ها برای گرفتن مبلغ غرامت آموزشی و همچنین غرامت فسخ قرارداد، کار را به فیفا کشاندند.

بهمن ماه سال گذشته بود که فیفا رای خود را در دو بخش از این شکایت اعلام کرد. در رای نخست، فیفا اعلام کرد که باشگاه روبین کازان باید بابت غرامت آموزشی شکاری و دیرکرد آن به مبلغ ۱۰۵ هزار یورو را به ذوب آهن پرداخت کند.

در بخش مربوط به غرامت فسخ قرارداد هم فیفا، ایراد عدم استماع دعوا را پیش کشیده بود. یعنی از آنجا که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران روی این پرونده رای داده، فیفا دیگر قادر به بررسی آن نیست.

ایراد عدم استماع دعوا از سوی فیفا به این پرونده، ذوبی ها را بر آن داشت تا با شکایت به دادگاه عالی ورزش (CAS) پیگیر غرامت فسخ از شکاری و باشگاه روبین کازان شوند.

در لیست جدید منتشر شده از جلسات استماع دادگاه CAS، زمان رسیدگی به شکایت باشگاه ذوب آهن مشخص شده است.

بر این اساس، شکایت ذوب آهن از رضا شکاری، فیفا و باشگاه روبین کازان صورت گرفته است که در تاریخ ۱۴ اکتبر (۲۳ مهرماه) این جلسه برگزار خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 584461 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟