آرامش بر کاراته ایران حاکم شده است

محمدعلی زمانی یکی از مدیران باسابقه کاراته کشورمان که به تازگی به عنوان مشاور رئیس فدراسیون کاراته منصوب شده، در گفتگویی اظهار داشت: وظیفه همه ما به عنوان عاشقان کاراته آن است که کمک کنیم شرایط این رشته ورزشی هر روز بهتر از قبل شود. کاراته با پوست و استخوان دلسوزان و علاقه مندان این رشته ورزشی عجین شده و با موفقیت و ناکامی اش خوشحال و ناراحت می شوند.

وی افزود: تجربه به ما نشان داده یکی از فاکتورهای مهم برای پیشرفت کاراته، وجود آرامش است،‌انصافا در چند ماه اخیر ارامش بر کاراته حاکم بوده و باید همه کمک کنند که همین روند ادامه پیدا کند. نگرش و شیوه مدیریتی طباطبایی به گونه ای است که قصد دارد در کنار تجربه بزرگان از نیروهای جوان و باانگیزه نیز استفاده کند که این کار برای کاراته ایران مفید است و ان شاءالله به بهترین شکل اجرا شود.

زمانی در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به چگونگی معرفی تیمهای برتر مسابقات کاراته عنوان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نبود شرایط برای برگزاری ادامه مسابقات لیگ، هیات رییسه سازمان لیگ به این نتیجه رسید که پایان رقابتها را اعلام کند. پس از این تصمیم نوبت به مشخص نمودن معیارهای معرفی تیم های برتر رسید. شاخص های سازمان لیگ برای تعیین تیم های برتر، امتیاز تیمی،امتیاز انفرادی و امتیاز تکنیک بود، هیات رییسه این شاخص ها را برای تمام لیگ های کاراته در نظر گرفت و تنها مختص به سوپر لیگ مردان نبود.

مشاور رییس فدراسیون کاراته و مسئول پیشین برگزاری مسابقات لیگ در پایان تصریح کرد: در این میان شاید برخی تیمها معترض شدند ولی باید به این نکته اشاره کنم که متر و ملاک هیات رییسه برای تعیین تیم های برتر منطقی و بر اساس خردجمعی بود، این نبود که یک نفر تصمیم بگیرد و دیگران بخواهند آن را اجرا کنند. به نظرم سازمان لیگ تصمیم خوبی گرفت که با نظرخواهی از هیات رییسه تصمیم تیم های برتر را معرفی کند، حسن این کار مشخص شدن تمام نکات مثبت و منفی و در نهایت اتخاذ بهترین تصمیم بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 584457 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟