مشکل ذوب آهن مربی یا دروازه‌بان نیست/ مجبورم دوباره شکایت کنم

محمدباقر صادقی یکی از بازیکنانی بود که در جریان رقابت های لیگ برتر در آبان سال گذشته با نظر علیرضا منصوریان از تیم ذوب آهن کنار گذاشته شد. صادقی هم بعد از آنکه از دریافت نامه اخراجش از ذوب آهن ناامید شد، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

هفته پیش باشگاه ذوب آهن اعلام کرد ادعای ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی صادقی برای گرفتن غرامت رد شده است.

برای بررسی وضعیت صادقی و شکایتش به فدراسیون فوتبال، با این دروازه بان تماس گرفت. صادقی تاکید کرد که با رای کمیته انضباطی دو، سه هفته

ای است که در تمرینات ذوب آهن شرکت می کند و باید طبق یک جدول زمانبندی پولش را بگیرد اما ذوب آهن هنوز هم هیچ پرداختی به وی نداشته است.

صادقی همچنین با بیان اینکه احتمالا دوباره از ذوب آهن به خاطر عدم رعایت تعهداتش شکایت کند، به مشکلات این تیم اشاره کرد و گفت: مشکل ذوب آهن ریشه‌ای تر از تغییر سرمربی یا دروازه بان است.

هفته گذشته باشگاه ذوب آهن اعلام کرد در پرونده شکایت شما به فدراسیون فوتبال پیروز شده و ادعای درخواست غرامت شما رد شده است. در این خصوص توضیح می دهید؟- محمدباقر صادقی: من در جریان مسابقات لیگ از سوی باشگاه و علیرضا منصوریان سرمربی وقت تیم اخراج شدم ولی باشگاه نامه اخراج به من نداد. بعد از گذشت ۱۰ روز باتوجه به قوانین فدراسیون، اقدام کردم و نامه ای به باشگاه زدم. مسئولان باشگاه پاسخی ندادند و گفتند فکس را نگرفته ایم. بعد از آن بود که به فدراسیون شکایت کردم چون فقط ۱۰ درصد از قراردادم را گرفته بودم.

* چرا شکایت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی شما رد شد؟

- وکلای باشگاه ذوب آهن در جلسه کمیته انضباطی گفتند صادقی را اخراج نکرده ایم و خواهان بازگشت او به تمرین هستیم. به همین دلیل قرار شد برای اینکه مشکلی پیش نیاید و طبق یک جدول زمانبندی پولم را بگیرم، به تمرین بروم که دیگر نگویند سر تمرین تیم حاضر نشده ام. الان دو، سه هفته ای است که به تمرین تیم می روم ولی تا الان نه پولی داده اند و نه من را در تیم پذیرفته اند. اگر شرایط همینطور باشد دوباره مجبورم از ذوب آهن شکایت کنم چون تا الان ۷۰ درصد پرداختی به بازیکنان دیگر داشته اند ولی برای من ۱۰ درصد است

.

* آیا همراه بازیکنان دیگر تمرین می کنید؟

- خیر؛ فقط به تمرین می روم و برای خودم می دوم.

* بعد از اخراج شما، مشکل ذوب آهن درون دروازه حل نشد. حتی مهدی خلیل دروازه بان لبنانی این هفته در گل هایی که مقابل پیکان خورد، مقصر بود. نظر شما در این مورد چیست؟

- نمی شود مشکلات باشگاه ذوب آهن را الان گفت. مشکل طوری نیست که مثلا بگوییم از طرف دروازه بان یا مدافعان است. مشکلات تیم بیشتر از این حرفها است. شاید یکی از دلایلش این باشد که انسجام، دوستی و صمیمیت در تیم وجود ندارد. الان زمان اعلام دلیل این مسائل نیست. هر موقع فصل تمام شد، صحبت می کنم. مشکل ذوب آهن صادقی یا مهدی خلیل نبوده و نیست و ریشه ای تر از این حرف هاست. فقط دعا می کنم اتفاق بدی رخ ندهد و تیم به دسته اول سقوط نکند چون احتمالش هست.

* فکر می کنید چرا ناکامی ذوب آهن باوجود تعویض چند سرمربی همچنان ادامه دارد؟

- همانطور که گفتم مشکل ذوب آهن تعویض مربی، دروازه بان، بازیکن و یا سرپرست نیست. مشکل جای دیگری است.

* آیا با لوکا بوناچیچ سابقه کار دارید و برای بازگشت به تیم صحبتی با او داشته اید؟

- زمانی که سپاهان بودم و می خواستم به ذوب آهن بیایم، لوکا بوناچیچ سرمربی ذوب بود و گفت صادقی را نمی خواهم چون مصدوم است. در حالی که اصلا مصدوم نبودم. برای همین راهی تیم سایپا شدم و یکی از بهترین دوران فوتبالم را رقم زدم. الان هم صحبتی با لوکا نداشته ام. چند بار از طرف مدیران باشگاه پیغام آورده اند که سر تمرین نیا. دوست ندارند من به ذوب آهن برگردم. الان هم می توانم شکایت کنم چون باشگاه ۶۰ درصد از تعهداتش نسبت به من عقب است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 583640 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟