شانس  آزمون در ناپولی  کم رنگ شد+عکس

به گزارش گروه ورزشی رکنا، تنها چند ماه از قرار داده ستاره بلژیکی ناپولی یعنی دریس مرتنس با این تیم باقی مانده است. این بازیکن ۳۲ ساله در نقل و انتقالات زمستانی تا آستانه جدایی از ناپولی و پیوستن به چلسی پیش رفت اما نهایتاً در تیم ایتالیایی ماندگار شد.
طی هفته‌های گذشته صحبت های زیادی در رابطه با احتمال جدایی مرتنس از ناپولی در نقل و انتقالات پیش رو به گوش رسید. حتی گفته شد که این بازیکن احتمالاً به یکی از دو تیم چلسی و یا اینتر خواهد پیوست. با این حال اما مدیر ورزشی ناپولی در مصاحبه ای اعلام کرد که این بازیکن در این تیم ماندگار خواهد شد.

شانس سردار

کریستین جینتولی در این رابطه گفت: " مرتنس نشان داد که چقدر به این پیراهن اهمیت می دهد و ما خیلی زود تمدید قرارداد را اعلام خواهیم کرد. او هرگز از ناپولی فاصله نگرفت اما ترس از دست دادن او وجود داشت ، زیرا مرتنس واقعاً یک بازیکن عالی به حساب می آید."
مدیر ورزشی ناپولی در حالی خبر از ماندگار شدن ستاره بلژیکی که در تیمش داد که اخیراً صحبت‌های زیادی در رابطه با انتقال سردار آزمون به این تیم برای جانشینی مرتنس مطرح شده بود. حالا با این خبر اما به نظر می رسد که شانس مهاجم تیم ملی کشورمان برای حضور در ناپولی تا حدود زیادی کاهش یافته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

کدخبر: 574642 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟