آخرین خبر در مورد پرونده کفاشیان و ترابیان

به گزارش گروه ورزشی رکنا، یکی از ارکان قضایی فدراسیون فوتبال در این باره به خبرنگار ما گفت: « رای نهایی کمیته استیناف در خصوص این پرونده هنوز صادر نشده است. رای بعد از صدور در اختیار دبیر کل قرار می گیرد تا ابلاغ شود. رای نهایی ممکن است دست اعضای کمیته استیناف باشد اما هنوز انشاء و امضاء نشده است و در صورت این اتفاق از سوی دبیر کل ابلاغ خواهد شد.»
این عضو ارکان قضایی فدراسیون فوتبال در خصوص اعتراض عباس ترابیان به نحوه صدور رای گفت: « بعد از صدور حکم از سوی کمیته انضباطی به علی کفاشیان و عباس ترابیان اجازه دفاع داده شد و آنها همه مستندات خود را ارایه کردند و این نشان می دهند پرونده روند قانونی خود را دنبال کرده است و الان هم اگر رایی به ایشان ابلاغ نشده است به این خاطر است که صدور رای هنوز نهایی نشده است.»
گفتنی است پیش تر کمیته اخلاق طی حکمی علی کفاشیان و عباس ترابیان را به دلیل نامشخص بودن وضعیت قرارداد با یکی از شبکه های تلویزیونی خارجی 5 سال از فعالیت در فوتبال محروم کرده بود. علی کفاشیان و عباس تربیان در دفاعیات خود واریز پول از سوی شبکه خارجی به حساب فدراسیون فوتبال را تکذیب کردند. هم چنین مسئول روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در دوره مدیریت علی کفاشیان مدعی شده است مذاکرات با شرکت خارجی از سوی او نبوده و ایمیلش هک شده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 574533 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟