وضعیت سهام استقلال و پرسپولیس در بازار سرمایه

به گزارش رکنا ، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان درباره فرآیند خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: ما امروز در ادامه جلسات منظمی که با حضور مسئولان سازمان خصوصی سازی، بورس، فرابورس و مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و معاونان مربوطه وزارت ورزش و جوانان برگزار شد موضوعات مربوط به روند خصوصی‌سازی این دو باشگاه را مورد پایش قرار دادیم.

تهیه اسناد و مدارک مربوط املاک دو باشگاه

وی افزود: در دو سه هفته اخیر، در زمینه مستند سازی، بررسی حساب‌های مالی و ساماندهی بخش‌های مختلف این دو باشگاه باقدرت پیش رفته‌ایم و به مراحل حساس و تعیین کننده این دو باشگاه به بازار سرمایه خواهیم رسید. طبق برنامه زمان بندی دو ماهه، جلو می‌رویم و در روزهای آینده کارهای فشرده و سنگینی داریم و انشاالله اقدامات لازم برای تهیه اسناد و مدارک مربوط املاک دو باشگاه انجام خواهد شد. با دراختیار گذاشتن استادیوم‌های دو باشگاه دارایی‌های آن‌ها افزایش خواهد یافت. دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشاوران مالی و واگذاری را به خدمت گرفته‌اند تا مراحل کاری بعدی را با قدرت پیش ببریم.

امیدواری به ورود سهام 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس به بورس

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: هر سه شنبه ما جلسه داریم و در هر هفته اقداماتی که در طول هفته گذشته صورت گرفته را مورد بررسی قرار می‌دهیم. همت جمعی خوبی در دستگاه‌های ذیربط صورت گرفته و امیدوارم با تلاشی که انجام می‌شود در سقف زمانی تعیین شده سهام این دو باشگاه را وارد بازار سرمایه کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 573397 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟