یزدانی: ۱۰ بازی مانده و شانس قهرمانی داریم

به گزارش گروه ورزشی رکنا، سیاوش یزدانی در پایان تمرین عصر امروز استقلال اظهار کرد: بعد از دو، سه ماه تمریناتمان را شروع کردیم و خودم حدود ۵ ماه در تمرینات تیم حضور نداشتم. شرایط خوبی داریم و با قدرت مشغول تمرین هستیم. امیدوار هستم خطری ما را تهدید نکند و بتوانیم این بحران را پشت سر بگذاریم.
او درباره وضعیت سلامتی خود ابراز کرد: خدا را شکر آسیب دیدگی‌ام بهبود پیدا کرده و حدود دو هفته است مشغول تمرین هستم. خوشبختانه فعلا مشکلی پیش نیامده و سرحال هستم.
مدافع استقلال در خصوص ادامه یا لغو بازی‌های لیگ برتر عنوان کرد: بخاطر وضعیتی که کرونا به وجود آورده، بازی کردن ریسک است ولی به‌عنوان یک فوتبالیست، دوست دارم فوتبال بازی کنم چون اگر این اتفاق نیفتد، زندگی ما مختل و دچار مشکل می‌شود.
یزدانی اضافه کرد: از شروع تمرینات خیلی خوشحال هستم ولی متاسفانه در شرایط بدی از نظر کرونا قرار داریم، اما امیدوار هستم بازی‌ها به خوبی برگزار شود و مشکلی برای هیچ‌کس به وجود نیاید.

50 درصد دریافتی بازیکنان باشگاه استقلال


او با بیان اینکه هنوز مدعی قهرمانی هستیم، گفت: ۱۰ مسابقه تا پایان فصل داریم و تلاش خود را برای رسیدن به صدر جدول انجام می‌دهیم.
مدافع استقلال درباره وضعیت مالی این باشگاه و صحبت‌هایی که سعادتمند گفته، ابراز کرد: صحبت در خصوص موضوع مالی در حیطه اختیاراتم نیست و تیم ما مربی و کاپیتان دارد. خبری از این موضوع ندارم ولی ما تا به امروز ۵۰ درصد دریافتی داشتیم. از نظر مالی شرایط خوبی نیست و امیدوارم مسؤولان باشگاه به این مسائل رسیدگی کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 573230 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟