سعادتمند به نکونام: ما هم ۲ خارجی داریم!

به گزارش گروه ورزشی رکنا، ساعاتی قبل جواد نکونام اعلام کرد باید آیاندا پاتوسی به ایران برگردد و بعد دیدار فولاد خوزستان مقابل استقلال برگزار شود و سازمان لیگ باید دیدار دو تیم را به تعویق بیاندازد.
احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال درباره درخواست رسمی سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد برای تعویق دیدار با استقلال اظهار کرد: نه اطلاعی درباره نامه‌ی آقای سعید آذری، دوست خوبم به سازمان لیگ دارم و نه صحبت‌های آقای نکونام عزیز که استقلالی هم هست را شنیده‌ام.
او درباره اینکه نکونام عنوان کرده تا زمان نیامدن پاتوسی به ایران نباید بازی با استقلال برگزار شود، ابراز کرد: ما هم دو بازیکن خارجی داشتیم و هر دو نفر مطالبات زیادی را از گذشته داشتند ولی ما تلاش کردیم و حداقل ۲۰ روز قبل از مسابقات، این عزیزان به جمع ما اضافه شدند. آقای دیاباته از فردا به جمع تیم اضافه می‌شود. البته نباید این موضوعات مطرح شود.
مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: من هم مثل سایر مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری معتقد هستم که باید تمام مدیران، کادر فنی و سرمربیان تیم‌ها از سوی سازمان لیگ دعوت می‌شدند و در یک جلسه، تمام نظرات برای آغاز، نحوه و زمان برگزاری شنیده می‌شد.

قهرمان باید داخل زمین مشخص شود

او اضافه کرد: الان برخی از باشگاه‌ها نمی‌توانند پروتکل‌ها را رعایت کنند و به همین دلیل باید در یک جلسه و طی یک خرد جمعی، تصمیم بهتری گرفته می‌شد تا کار را بهتر جلو ببرند.
مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه برخی باشگاه‌ها تصمیم به انصراف از لیگ برتر در صورت برگزاری بازی‌ها گرفته‌اند، گفت: می‌بینیم که لیگ ایتالیا هم در حال شروع است. ما نیز اعتقاد داریم که قهرمان باید در زمین مسابقه مشخص شود. ما یک بازی عقب افتاده داریم و حداکثر امتیازی که می‌توانیم در این فصل به دست آوریم، ۳۰ امتیاز است. به همین خاطر شانس قهرمانی را برای خودمان قائل هستیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 572884 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟