سردار آزمون و لوکا یوویچ، گزینه های تقویت خط حمله میلان

به گزارش گروه ورزشی رکنا، سردار آزمون مهاجم جوان زنیت سن پترزبورگ، مورد توجه چند باشگاه مطرح اروپایی از جمله آث میلان و ناپولی قرار گرفته است اما زنیت به راحتی با جدایی سردار آزمون موافقت نخواهد کرد.
به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، میلان فارغ از این که آینده زلاتان ابراهیموویچ چه خواهد بود، به دنبال تقویت خط حمله خود است.خط حمله آث میلان با ورود زلاتان جان تازه ای گرفته و با اضافه شدن یک مهاجم جوان دیگر، میلان می تواند به فصل آینده امیدوار شود.
سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ در رقابت های این فصل لیگ روسیه، در 21 بازی 10 گل به ثمر رسانده است. طبق شنیده ها، سردار آزمون مورد تایید ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی میلان است و میلان قصد دارد تا 25 میلیون یورو برای این مهاجم جوان اختصاص دهد اما در این میان، رقیبی به نام ناپولی وجود دارد.
انتخاب اول میلان برای تقویت خط حمله، لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید است. این روزنامه خاطر نشان کرد که این گزینه جزو خریدهای گرانقیمت محسوب می شود اما شیوع ویروس کرونا بر قیمت بازیکنان تاثیر گذاشته و میلان این فرصت را دارد تا با رقمی پایین تر برای جذب لوکا یوویچ تلاش کند. انتخاب دوم میلان سردار آزمون است که قیمتی کمتری نسبت به یوویچ دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

کدخبر: 572760 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟