ورود سازمان بازرسی به ماجرای رضایت‌نامه گل‌محمدی

به گزارش گروه ورزشی رکنا، در حالی که فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو نسبت به عدم پرداخت مطالبات‌شان توسط پرسپولیس در صدور رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی بارها ابراز گلایه کرده، امروز مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس در این باره توضیحاتی ارائه داد.
رسول‌پناه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه وصول چک‌های شهرخودرو برای صدور رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی انجام شده یا خیر، ابراز کرد: رضایت‌نامه وصول شده است، اما در مورد مباحث آقای حمیداوی باید بگوییم که در خصوص چک‌های ارائه شده به شهرخودرو مشکلی وجود دارد که ما از سازمان بازرسی کل کشور استعلام گرفتیم تا این موضوع را تعیین تکلیف کند.
او ادامه داد: نسبت به اصل قرارداد استعلام گرفتیم چون یک سری اشکالات فنی وجود دارد. یکی از مسائل این است که صاحبان امضای باشگاه پرسپولیس در آن زمان که مدیرعامل یا یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه بودند، این چک‌ها را امضاء نکردند و به همین دلیل شائبه‌هایی وجود دارد. در همین راستا از مراجع نظارتی درخواست ورود به این موضوع را داشتیم.
سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: این موضوع ارتباطی به خود باشگاه شهرخودرو ندارد و ما باید به مراجع نظارتی چنین مسئله‌ای را بگوییم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

کدخبر: 572587 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟