پیام فدراسیون به اسکوچیچ ؛ کارت را بکن و به شایعات توجه نکن

به گزارش گروه ورزشی رکنا، از روزی که دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده، دو بار شایعه جدی درباره برکناری‌اش سر زبان‌ها افتاد. اولین بار خبرنگار ایتالیایی نزدیک به آندره‌آ استراماچونی فاش کرد از ایران با این مربی، مذاکراتی برای هدایت تیم ملی صورت گرفته است. با توجه به عملکرد موفق استراماچونی در استقلال و البته مشکلاتی که در قرارداد اسکوچیچ و فدراسیون به وجود آمده، به نظر می‌رسید شایعه واقعی است. در ادامه، اما فدراسیون این خبر را تکذیب کرد و حتی امیرمهدی علوی، سخنگوی روابط عمومی فدراسیون در توییتر برای خبرنگار ایتالیایی نوشت: «خبر را تکذیب کن!» بماند که اصلاً آن خبرنگار جواب علوی را نداد.
این بحث، اما خیلی زود جمع شد و حالا، اما نام تازه‌ای سر زبان‌ها افتاده؛ ویلی سانیول. او برای ایرانی‌ها نام‌آشناست. سال‌ها در تیم ملی فرانسه و باشگاه بایرن‌مونیخ بازی کرد. حتی در سفر این باشگاه به تهران برای دیدار با پرسپولیس در آزادی به میدان رفت. سانیول اخیراً هم با برنامه فوتبال ۱۲۰ گفت‌وگویی داشت و در آن حرف‌هایی درباره هاشمیان و کریمی زد. دیروز یکی از سایت‌های فرانسوی مدعی شد شاید او سرمربی ایران شود؛ شایعه‌ای که انگار ایجنتش آن را سر زبان‌ها انداخته بود. به هر حال این ایجنت‌ها تا با خبر می‌شوند در ایران چه پول‌هایی به خارجی‌ها داده می‌شود، دندان تیز می‌کنند تا عامل یک انتقال باشند. آن‌ها به خوبی خبر دارند در ایران نام مهم است، نه کیفیت و قدرت فنی مربیان. این خبر هم با واکنش فدراسیون همراه و از سوی علوی تکذیب شد.

اسکوچیچ بهترین گزینه برای فدراسیون

در این مدت اسکوچیچ هم نگران آینده کاری خود بود و به همین خاطر با مسئولان صحبت‌هایی داشت. با خبر شدیم فدراسیون به این مربی پیام داده کارش را بکند، چون شایعات دروغ است و به آن‌ها توجهی نداشته باشد. دیروز هم یکی از مسئولان فدراسیون به خبرورزشی گفت حتی اگر سرمربی نداشتند، از بین ویلی سانیول و اسکوچیچ، دومی را انتخاب می‌کردند، چون هم باتجربه‌تر است و هم اینکه در فوتبال ایران فعالیت کرده و بازیکنان را به خوبی می‌شناسد. او همچنین اضافه کرد: «اسکوچیچ مشغول کارش است. برنامه‌ریزی هم کرده و به محض شروع لیگ به تهران می‌آید. فعلاً برنامه این است قبل از ۲۹ خرداد در تهران باشد مگر اینکه برنامه بازی‌ها دوباره تغییر کند. بنابراین در فدراسیون هیچ بحثی در مورد پایان همکاری نیست. اسکوچیچ همه‌جوره برای ما به صرفه و بهتر است. حتی با او قرارداد ریالی بسته‌ایم و الان هم که پولش را نداده‌ایم، کوچکترین بحثی ندارد ولی تصور کنید یک خارجی دیگر بیاوریم. به نظرتان قصه ویلموتس تکرار نمی‌شود؟»
با این حرف‌ها کاملاً می‌توان از جو داخلی فدراسیون با خبر شد. آن‌ها اسکوچیچ را بهترین گزینه می‌دانند و اگر در روزها یا هفته‌های آینده هم شایعاتی درباره برکناری او و جایگزینی مربی جدید شنیدید، باور نکنید. از او بهتر برای مدیران این فوتبال وجود ندارد!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 572060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟