556 میلیارد تومان قیمت فروش سردار آزمون

به گزارش گروه ورزشی رکنا، تصور می‌شد که با مصاحبه مدیر ورزشی باشگاه زنیت سن پترزبورگ مبنی بر عدم تمایل برای فروش سردار آزمون، پرونده حضور این ستاره ایرانی در این فیروزه‌ای پوش شهر ناپل به پایان برسد اما گزارش امروز مینو مالفیتانو روزنامه نگار گاتزتا دلو اسپورت، روند ماجرا به شکلی دیگر گزارش کرده و امیدواری را برای این انتقال بزرگ افزایش داده است؛ گزارشی که در ادامه آن را می‌خوانید:
ناپولی به سردار آزمون، مهاجم ایرانی علاقه دارد. زنیت برچسب ۳۰ میلیون یورویی را روی ستاره‌اش زده اما پیشنهاد ناپولی ۵ میلیون یورو کمتر است و جونتولی (مدیر ورزشی ناپولی) قصد دارد با ۲۵ میلیون یورو این انتقال را به سرانجام برساند.
سردار آزمون مهاجمی است که در خط حمله زنیت حضور دارد و آنجا می‌درخشد اما ناپولی به این سادگی ها بیخیال خرید او نخواهد شد و کریستینو جونتولی وی را به عنوان هدف اصلی باشگاه در تابستان قرار داده و مطمئن است که می‌تواند این عملیات را در پنجره پیش رو به سرانجام برساند.
اما باید این را در نظر داشت که مدیریت باشگاه روس نمی‌خواهند سردار را با قیمت پایین تر از ۳۰ میلیون یورو از دست بدهند، آن هم در شرایطی که ناپولی هم نمی‌خواهد بیشتر از ۲۵ میلیون یورو هزینه کند.

بهترین گزینه برای ناپولی سردار آزمون است

روی میز ائورلیو دی لورینتیس رییس باشگاه ناپولی گزینه های مختلفی برای نقل و انتقالات تابستانی دیده می‌شوند که جونتولی در حال انجام آن هاست. رییس عجله ای برای خرید سردار ندارد و در این بازه زمانی فعلی، وی اولویت‌های دیگری دارد که یکی از آن‌ها از سر گیری مسابقات است. مسئله ای که احتمالا عصر امروز در جلسه ای با وزارت ورزش ایتالیا حل خواهد شد و اجازه شروع مسابقات را از او می‌گیرند.
اما آزمون همچنان یک مورد جالب برای ناپولی خواهد ماند. ممکن است ناپولی فصل آینده میلیک را نداشته باشد و آندره‌آ پتاگنا هم که به صورت قرضی در تیم اسپال حضور دارد و قرارداد جدید مرتنس هم که در همین روزها قطعی خواهد شد و حضور سردار برای قوی تر کردن خط حمله خواهد بود، بازیکنی که تا حالا ۴۴ گل به ثمر رسانده است.
مسئله مثبت برای ناپولی این است که سردار آزمون علاقه شخصی به حضور در این تیم دارد و این مسئله را هم اعلام کرده است. او تصور می‌کند با ناپولی می‌تواند پیشرفت کند و به آنچه می‌خواهد برسد. جونتولی نیز به این موضوع اهمیت زیادی می‌دهد که بازیکنی رغبت به انتقال داشته باشد.
ناپولی در صورتی که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را نگیرد، کولیبالی را خواهد فروخت و بنابراین دست باز و خزانه پر از یورو برای این انتقال خواهد داشت. بنابراین شاید این انتقال کمی زمان‌بر باشد اما به هر حال سردار آزمون بازیکن ناپولی خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

کدخبر: 572001 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟