بازی های تدارکاتی استقلال و پرسپولیس مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی رکنا، پس از تعطیلی طولانی مدت لیگ برتر فوتبال ایران، چند روزی است که تمرینات تیم ها از سر گرفته شده است و این فعالیت ها زیر نظر بازرسان بهداشت و طبق پروتکل های بهداشتی انجام می گیرد. سازمان لیگ برتر فوتبال نیز برنامه تمرینات و بازی های تمام رده های لیگ فوتبال ایران را اعلام کرده است.
باشگاه استقلال به دلیل داشتن یک بازی معوقه، زودتر از دیگر تیم ها، باید مقابل فولاد خوزستان صف آرای کند در همین راستا، کادر فنی باشگاه استقلال درصدد است تا سه دیدار تدارکاتی با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی، قبل از اولین دیدار خود در لیگ برتر داشته باشد.حریف‌های تدارکاتی استقلال تیم‌های لیگ یکی هستند و مجیدی قصد ندارد برای دیدار‌های تدارکاتی از حریف‌های لیگ برتری استفاده کند.
گفته می‌شود باشگاه استقلال قصد دارد قبل از شروع مسابقات در یکی از هتل‌های تهران اردوی آماده‌سازی خود را برگزار کند اما سرپرست این تیم این خبر را تکذیب کرد و استقلال قبل از مسابقات، اردویی در تهران نخواهد داشت.
آخرین دیدار استقلال در هفته بیست و یکم لیگ برتر، در تاریخ 8 اسفند ماه گذشته مقابل گل گهر سیرجان بود که با شکست 1 بر 0 استقلال پایان یافت.
باشگاه پرسپولیس نیز که از روز شنبه اول خردادماه پس از ۷۰ روز تعطیلی تمرینات خود را آغاز کرد، ‌ قرار است تا شروع مسابقات طبق برنامه کادر فنی چند دیدار دوستانه برگزار کند.
در همین راستا سرخپوشان در اولین بازی خود قرار است به مصاف تیم دسته اولی نیروزمینی بروند. این دیدار روز پنجشنبه 8 خرداد پشت درهای بسته ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد شد.
این در حالی است که آخرین دیدار پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر، مقابل شهر خودرو بود که با برتری ۳ بر یک شاگردان گل‌محمدی خاتمه یافتبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

کدخبر: 571428 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟